یکی از وسیله های پر کاربرد در منازل و ادارت، دریچه کولر است. از دریچه کولر در محیط برای بهبود ورود هوای تهویه هوا استفاده می شود. همه ی ما دریچه کولر را دیده ایم و تا حدودی با کاربرد آن آشنایی داریم. این وسیله که برای تهویه محیط بسیار مهم و ضروری است در انواع مختلف به تولید می رسد که افراد با توجه به مصارفی که دارند، می توانند خرید دریچه کولر را در نوع مناسب از شرکت تهران دما انجام دهند.

دریچه کولر چیست؟

 دریچه کولر قطعه ای است که در انتهای کانال کولر نصب می شود و با استفاده از آن تهویه هوا انجام می گیرد. البته در تهویه هوا کانال سازی نیز نقش مهمی دارد و در صورتی که به شکل مهندسی شده انجام شود ، تهویه هوا به خوبی انجام خواهد گرفت. محل قرارگیری دریچه کولر در اتاق بسیار مهم است و باید به آن توجه شود. همچنین بسیار مهم است که با حداقل تعداد دریچه کولر بتوان ورود و خروج مناسب هوا را در یک محیط ایجاد کرد. امروزه دریچه ها در انواع دمند ی سرما و دمنده ی گرما ساخته شده اند و در تمام فصول می توان از آن بهره برد. دریچه کولر در جنس های مختلف به تولید می رسد و برای خرید دریچه کولر باید به جنس و مدل و ابعاد آن دقت داشته باشید.

خرید دریچه کولر با کیفیت بالا

برای خرید دریچه کولر حتما به فروشندگان معتبر مراجعه کنید تا بتواند خرید دریچه کولر را با کیفیت بالا انجام دهید. با توجه به این که دریچه کولر سال ها مورد استفاده قرار می گیرد در صورتی که دارای کیفیت پایینی باشد، مجبور به تعویض آن در زمان کوتاه خواهید شد.

شرکت تهرن دما یکی از مراکز معتبر فروش دریچه کولر ،  عایق الاستومری و تجهیزات مرتبط با تهویه هوا می باشد. همچنین این مجموعه خدمات کانال سازی را با بهترین کیفیت ارائه می نماید.

شرکت تهران دما

آدرس کارخانه: تهران_ابتدای آزادگان شرق_کوچه ی امید_پلاک 12

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950   02166173302

 در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید.

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 296
نمایش همه
علاقه مندی ها ()