سنگ از جمله مهمترین متریالی است که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و با گذشت زمان از عمر مفید آن کاسته می شود. اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما  ، راهکار مهندسی شده در مقابل صدمات جدی به قسمت های مختلف نمای ساختمان می باشد. عوامل متعددی وجود دارد که موجب شکستگی و سقوط سنگ های موجود در نمای ساختمان می شود. در نتیجه اگر از آن دسته افرادی هستید که مالک ساختمان های نما سنگ هستید، نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما می تواند مدت زمان طولانی تر، این گونه متریال را استوار نگه دارد. گروه کار در ارتفاع نماروز متناسب با خدماتی که ارائه می دهند، قادر به اجرای اصولی پیچ و رولپلاک سنگ نما هستند. این مجموعۀ معتبر با در اختیار داشتن کادر مجرب و امکانات تخصصی، می توانند کلیۀ خدمات کار در ارتفاع مانند نقاشی نما را به مالکین ساختمان های بلند ارائه دهند.

ارائه خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

عدم اجرای اصولی اسکوپ سنگ، اثرات ناشی از زمین لرزه، اجرای نامناسب بندکشی نما، تغییرات شرایط آب و هوایی و ... برخی از موارد مهم و اساسی هستند که شرایطی را برای سست شدن سنگ در نمای ساختمان بوجود می آورد. بدین ترتیب متناسب با موقعیت نمای ساختمان می توانید نسبت به استحکام بخشیدن مصالح، اقدام به پیچ و رولپلاک سنگ نما نمائید. از جمله کارآمدترین راهکاری به شمار می رود که افراد می توانند برای جلوگیری از سقوط قطعات سنگ از آن استفاده نمود.

عدم رعایت زیر ساخت مناسب برای خدمات کار در ارتفاع می تواند صدمات جدی برای تکنسین مربوطه خواهد داشت. امروزه با استفاده از ابزارآلات ساده همچون پیچ، رولپلاک، پیچ بند و غیره می توانند از چنین خدماتی برای استحکام بخشیدن قسمت های مختلف نمای ساختمان استفاده نمایند. جهت اطلاع از هزینۀ  نقاشی نما و پیچ و رولپلاک سنگ نما می توانید به گروه ساختمانی نماروز مراجعه نمائید.

    گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 342
نمایش همه
علاقه مندی ها ()