کپسول آتش نشانی به عنوان یکی از وسایل مهم در امور اطفاء حریق به شمار می رود. این وسیله دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که بایستی نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی اقدام نمود. البته برخی از انواع کپسول آتش نشانی نیاز به شارژ دارند. در این صورت بایستی توجهات لازم داشت چون حوادث ناگواری همچون آتش سوزی به صورت اتفاقی پیش می آید. در نتیجه همواره بایستی برای مقابله با آن آماده باشند و به همین دلیل دارندگان کپسول های آتش نشانی بایستی با بررسی دستورالعمل و تاریخ انقضاء مندرج بر روی آن، هر چه زودتر نسبت به شارژ کپسول آتشنشانی اقدام نمایند. نکات متعددی در خصوص چگونگی روند   شارژ کپسول آتش نشانی وجود دارد که می توانید جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر با کارشناسان فنی خدمات ایمنی آتش گریز تهران در ارتباط باشید.

ارائه خدمات تخصصی شارژ کپسول آتشنشانی

هزینۀ شارژ کپسول آتشنشانی به صورت یکپارچه تعیین می گردد، که البته قیمت روز متریال به کار رفته و میزان اجرت به صورت یکجا محاسبه می شود. اجرای شارژ کپسول آتش نشانی با استفاده از ابزارآلات مخصوص انجام می پذیرد و بایستی توسط اپراتورهای متخصص این روند صورت بپذیرد. منطبق بر دستورالعمل و ترکیبات مندرج بر روی کپسول، فرایند شارژ کپسول آتش نشانی صورت می پذیرد. بدین ترتیب توصیه بر این داریم که هر چند وقت یکبار، قسمت های مختلف کپسول را بررسی نمائید و نسبت به سالم بودن کپسول اطمینان یابید.

از جمله مزایای اجرای  شارژ کپسول ، می توان به عیب یابی قسمت های مختلف کپسول اشاره نمود، در واقع مراکز تخصصی شارژ کپسول آتش نشانی، بر اساس تجربه و تخصصی که دارند، نحوۀ عملکرد بخش های مختلف کپسول را بررسی می کنند. در این صورت با اطمینان خاطر می توانید، در مواقع ضروری از مزایای آن بهره مند گردید. جهت شارژ انواع کپسول آتش نشانی می توانید به مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران مراجعه نمائید.

 خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 260
نمایش همه
علاقه مندی ها ()