فروشگاه علائدین یکی از فروشندگان با سابقه در حوزۀ تجهیزات ساختمانی در تهران فعالیت می کند. این مجموعۀ معتبر در لیست محصولات خود توانسته اند موفق به فروش کاسه روشویی، کابین روشویی، پنل دوش حمام و ... گردند. بدین ترتیب افرادی که در صدد برای تأمین تجهیزات ساختمانی از طریق یک مرکز فروش هستند، می توانند به فروشگاه علائدین مراجعه نمایند.  کاسه روشویی  از جمله وسایل جانبی است که در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی به کار برده می شود و تولید کنندگان توانسته اند این محصول را با متریال متفاوت در طرح های متنوع به بازار عرضه نمایند.

خرید کاسه روشویی سرامیکی و سنگی

بنابراین شرکت های ساختمان سازی متناسب با متراژ، ترکیب رنگبندی و میزان بودجه ای که برای خرید تجهیزات ساختمانی در نظر گرفته اند، می توانند نسبت به مدل و جنس کاسه روشویی تصمیم بگیرند. خرید کاسه روشویی را می توانید به صورت ست، همراه با آینه، روشویی و کابین روشویی انجام دهید. بدین ترتیب می توانید به بهترین شکل ممکن فضای دکوراسیون سرویس بهداشتی را طراحی نمائید. در عین حال که زیبایی در طراحی دکوراسیون مد نظر قرار گرفته است، کاربردی بودن چنین وسایلی می تواند رفاه زندگی افراد را دو چندان نماید.

امروزه در سطح بازار می توانید شاهد فروش کاسه روشویی از جنس های متفاوت منجمله سنگ، سرامیک، چینی، شیشه و ... باشید. بدین ترتیب راحت تر می توانید از میان مدل های موجود در بازار، اقدام به خرید کاسه روشویی ارزان و گران قیمت نمائید. کاسه روشویی سنگی، کاسه روشویی رودخانه ای، کاسه روشویی چوبی ضد آب، کاسه روشویی سرامیکی و کاسه روشویی چینی برخی از انواع روشویی هستند که در طرح های متنوع می توانید آنها را تهیه نمائید. با این تفاسیر، قیمت روشویی بر اساس جنس، کیفیت، سایز و طرح آن تعیین می گردد. در صورت تمایل به انتخاب و  خرید کابین روشویی و کاسه روشویی و سایر تجهیزات ساختمانی می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نموده و ثبت سفارش نمائید.

 فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

                                                           تلفن دفتر مرکزی:44208328                                                           

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

                                                                             موبایل :09126721926                                                                                   

                                     موبایل: 09121505053                                             

                               تلگرام: 09121505053                                         

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 378
نمایش همه
علاقه مندی ها ()