با مرتفع شدن ساختمان ها و تنوع سبک طراحی نمای ساختمان، اجرای نماشویی یا همان شستشوی اصولی نما برای مالکین ساختمان حائز اهمیت می باشد. به همین علت، موضوع این مقاله را به مزایای نماشویی و علت استقبال از چنین خدماتی اختصاص داده ایم. گروه نماروز تجهیز به امکانات تخصصی و همچنین نیروی کار مجرب در حوزۀ کارهای ساختمانی در ارتفاع می باشند. بدین ترتیب در لیست خدماتی که ارائه می دهند، قادر به اجرای اصولی نماشویی ساختمان هستند. امروزه توسط گروه های ساختمانی معتبر منجمله مرکز نماشویی می توانید درخواست خدمات حرفه ای نماشویی داشته باشید.

نماشویی با طناب راپل

جهت نماشویی کامپوزیت، شیشه، سیمان و غیره می توان از متریال و روش های متفاوت استفاده نمود. به عنوان مثال نماشویی شیشه و کامپوزیت تنها با استفاده از تی، اسپری و مواد شوینده قابل اجرا می باشد ولی جهت نماشویی سطوح غیر صیقلی همچون سیمان و سنگ بایستی از دستگاه های سند بلاست و واتر جت استفاده نمود. توسط چنین دستگاه هایی می توان آب را با فشار زیادی بر روی سطوح پاشید. بدین ترتیب راحت تر جرم ها و کثیفی از سطوح غیر صیقلی برداشته می شود.

با این تفاسیر، این روش  شستشوی نمای ساختمان تنها برای برخی از سطوح قابل اجرا می باشد. به کارگیری آن بر روی ساختمان های نما شیشه و کامپوزیت می تواند صدمات جدی به ساختمان وارد کند. از این رو جهت دریافت خدمات تخصصی نماشویی ساختمان، توصیه بر این داریم که از مراکز معتبر و با سابقه چنین خدماتی را دریافت نمائید. جهت انجام نماشویی می توان از طناب، داربست و بالابر استفاده نمود. بدین ترتیب گروه کار در ارتفاع نماروز، پس از بررسی وضعیت نمای ساختمان و میزان آلودگی و تشخیص نوع جرم، می توانند از مزایای بهترین روش نماشویی برای ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن بهره مند گردند.

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 368
نمایش همه
علاقه مندی ها ()