پوکه معدنی نوعی سنگ طبیعی است که نتیجۀ فعالیت های آتشفشانی است. در واقع هنگامی که سنگ های آذرین که گدازه های مذاب هستند، در معرض هوای سرد قرار گرفته می شوند. حین فرآیند کاهش دما، گازهای نهفته در داخل سنگ خارج می شود و بدین ترتیب بافت داخل سنگ متخلخل است و باعث سبک شدن آن می گردد. به همین دلیل گسترش کاربرد پوکه معدنی را در صنایع مختلف می توان ملاحظه نمود. در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر به ویژگی و مزایای  پوکه معدنی می پردازیم. بدین ترتیب افرادی که نیاز به خرید پوکه معدنی در تهران می باشند، می توانند به سهولت از طریق پوکه معدنی رضایی، با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب خریداری نمایند.

خرید پوکه معدنی قروه با کیفیت

پوکه معدنی از وزن سبکی برخوردار است و به سهولت می توان از آن به عنوان افزودنی معمولی در سازه های بتنی به کار برد. شاهد به کارگیری پوکه معدنی در داخل متریال دیوارۀ وان حمام، بتن های آماده و تزئین فضای سبز می باشیم. از دیگر مصارف مهم پوکه معدنی در تهران می توان به امور نساجی اشاره نمود. ضمن آنکه از مزایای پوکه معدنی برای زهکشی خاک و پرورش گل و گیاهان استفاده می شود. استخراج و فروش پوکه معدنی در سایزهای مختلف صورت می پذیرد. بدین ترتیب صاحبان کسب و کار متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، می توانند از طریق مراکز معتبری همچون پوکه معدنی رضایی، اقدام به خرید پوکه معدنی در تهران  نمایند. در حال حاضر تعداد قابل توجهی معادن استخراج پوکه معدنی وجود دارد که باعث گردیده شاهد تنوع کیفیت این نوع سنگ در سطح کشور باشیم.

در حال حاضر متقاضیان خرید پوکه معدنی قروه بیش از پوکه های معدنی تبریز و سایر معادن می باشد. بدین ترتیب متناسب با میزان مصرفی که صنایع مختلف و همچنین عموم افراد دارند، می توانند پوکه معدنی با کیفیت و مرغوبی را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

      پوکه معدنی رضایی 

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 364
نمایش همه
علاقه مندی ها ()