فروشگاه علائدین یکی از تأمین کنندگان تجهیزات ساختمانی در لیست محصولات خود توانسته اند موفق به فروش  کابین روشویی در مدل های مختلف گردند. کابین روشویی یکی از تجهیزات اصلی در سرویس بهداشتی محسوب می گردد که می توانید متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، محصول با کیفیتی را خریداری نمائید. با توجه به تعدد مراکز تولید تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام، شاهد طراحی و عرضۀ کابین روشویی در طرح و جنس های متفاوت هستیم. بدین وسیله توانسته اند سطح دسترسی مشتریان را بهبود ببخشند. کابین روشویی به منظور پوشش دهی و فضایی برای ذخیره سازی لوازم و وسایل آرایشی و بهداشتی، مواد شوینده و غیره در محیط سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته می شود.

خرید کابین روشویی ساده و مدرن  

کابین روشویی در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام نقش بسزایی دارد و می تواند برای افراد بسیار کاربردی محسوب گردد. طراحی کابین روشویی از نظر شکل ظاهری می توان به طراحی کابین روشویی ساده، کابین روشویی کلاسیک، کابین روشویی فول ست آینه و کابین روشویی مدرن اشاره نمود. این در حالی است که دسته بندی کابین روشویی از نظر جنس عبارتند از : کابین روشویی فلزی، کابین روشویی ام دی افMDF  و کابین روشویی پی وی سی PVC می باشند. خرید کاسه روشویی و کابین روشویی را از سایت انجام دهید.

بدین ترتیب متناسب با بودجه، مساحت محیط و سلیقۀ شخصی می توانید طرح مورد پسند خود را از میان انواع کابین روشویی با قیمت مناسب خریداری نمائید. لازم به ذکر است که نصب کابین روشویی به دو روش رایج انجام می پذیرد و هنگام خرید کابین روشویی بایستی نسبت به این موضوع مهم توجه داشته باشید. کابین روشویی در بالای سنگ روشویی و یا کابین روشویی در پایین سنگ روشویی طراحی و پیاده سازی می شوند. بدین ترتیب با توجه به فضایی که در اختیار دارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی علائدین، از میان محصولات موجود، بهترین کابین روشویی را سفارش دهید.

 فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

 تلفن دفتر مرکزی:44208328       

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

موبایل :09126721926 

موبایل: 09121505053  

 تلگرام: 09121505053  

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 301
نمایش همه
علاقه مندی ها ()