تجهیزات ساختمانی شامل وسایل مختلفی منجمله کاسه روشویی، پنل دوش حمام، کابین روشویی و ... می باشد که هر کدام از آنها کاربری متفاوت نسبت به یکدیگر دارند. فروشگاه علائدین از جمله مراکزی است که در حوزۀ فروش کاسه روشویی و سایر تجهیزات ساختمانی فعالیت دارند که می توانند شما را در خرید چنین وسایلی همراهی کنند. کاسه روشویی از وسایل اصلی در دکوراسیون سرویس بهداشتی به شمار می رود که امروزه توانسته اند در طرح های متنوع آن را تولید و به بازار عرضه نمایند. در حال حاضر کاسه روشویی در کنار کابین روشویی و آینه می تواند فضای مناسب تری را برای شما فراهم آورد.

خرید بهترین کاسه روشویی

اگر در پی خرید کاسه روشویی هستید، متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید مناسب ترین طرح و جنس را خریداری نمائید. هنگام انتخاب کاسه روشویی بایستی علاوه بر توجه به زیبایی محصول، بایستی سطح کیفیت جنس و ابعاد آن را ملاک انتخاب و خرید خود قرار دهید. امروزه از متریال متفاوت جهت تولید کاسه روشویی استفاده می کنند که می توان به کاسه روشویی سنگی، کاسه روشویی سرامیکی، کاسه روشویی چوبی و کاسه روشویی رودخانه ای اشاره نمود. هر کدام از آنها دارای جلوه و زیبایی خاصی می باشند که می توان در دکوراسیون های متفاوت از یکدیگر استفاده نمود.

با توجه به مطالب مذکور، قیمت کاسه روشویی بر اساس فاکتورهای منجمله جنس، ابعاد و طرح تعیین می گردد. بنابراین متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، امکان خرید کاسه روشویی ارزان و همچنین گران قیمت برای شما فراهم می باشد. با توجه به گستردگی مراکز فروش اینترنتی تجهیزات ساختمانی، امکان خرید پنل دوش حمام ، کاسه روشویی و دیگر تجهیزات سرویس بهداشتی برای عموم مشتریان فراهم می باشد. جهت مشاهدۀ مدل های بیشتر و اطلاع از قیمت آنلاین محصولات می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نمائید.

 فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

 تلفن دفتر مرکزی:44208328   

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

موبایل :09126721926  

موبایل: 09121505053   

 تلگرام: 09121505053    

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 338
نمایش همه
علاقه مندی ها ()