مجموعۀ پوکه معدنی رضایی دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ پخش با کیفیت ترین پوکه معدنی در تهران می باشند. با توجه به گستردگی کاربرد پوکه های معدنی در صنایع مختلف، نوع پوکه برای افراد حائز اهمیت می باشد. پوکه معدنی نوعی سنگ آذرین است که حاصل فوران گدازه های آتشفشان است. در واقع طی یک سری فعل انفعالاتی که حین سرد شدن گدازه های آتش فشان صورت می پذیرد، پوکه معدنی در ابعاد متفاوت تولید می شوند. با توجه به یک سری ویژگی های منحصر به فردی که پوکه های معدنی از آن برخوردار هستند، کاربرد آنها را می توانید در صنایع متفاوت منجمله ساختمان سازی، عمرانی، نساجی، داروسازی و غیره ملاحظه نمائید.

مزیت خرید پوکه های معدنی

هم اکنون از طریق مراکز معتبر در حوزۀ فروش پوکه های معدنی همچون پوکه معدنی رضایی می توانید اقدام به خرید بهترین محصولات نمایند. از ویژگی های ظاهری پوکه معدنی می توان به داشتن بافت متخلخل اشاره نمود که باعث کاهش وزن این نوع سنگ می شود. بدین ترتیب مهندسین به منظور سبک سازی سازه های بتنی از مزایای پوکه های معدنی استفاده می نمایند. جهت شیب بندی سقف و کف ساختمان، ساخت تونل، سدسازی، پرورش گل و گیاه، تولید سنگ پا، طراحی محوطه سازی، تزئین آکواریوم، سنگ شور کردن پارچه و ... کاربرد انواع پوکه معدنی را می توان مشاهده نمود. هم اکنون متناسب با مشاغل مختلف، امکان خرید پوکه معدنی در تهران برای کارفرمایان و مجریان تدارکات فراهم می باشد.

قیمت   پوکه معدنی در تهران بر پایۀ میزان کیفیت و ابعاد آنها تعیین می گردد و بدین ترتیب متناسب با پروژه های مختلف به سهولت می توانید اقدام به خرید پوکه معدنی قروه نمائید. پوکه معدنی از نظر ابعاد در دسته بندی پوکه های معدنی فندوقی، بادامی، شن و ماسه ای و غیره قرار گرفته می شوند که می توانید با تضمین کیفیت از طریق پوکه معدنی رضایی تأمین نمائید.

     پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 382
نمایش همه
علاقه مندی ها ()