اجرای آردواز متناسب با طراحی ساختمان هایی با سقف شیروانی صورت می پذیرد. از متریال متفاوت برای اجرای آردواز استفاده می شود و قابلیت اجرا برای ساختمان های مرتفع همچون آپارتمان ها و ویلا را دارد. بدین ترتیب متناسب با هر گونه شرایط آب و هوایی، می توانید  اجرای آردواز  را انجام دهید چون علاوه بر حفظ زیبایی ساختمان، بسیار کاربردی بوده و سازگاری لازم را با شرایط آب و هوایی بارانی و برفی خواهد داشت. آراز سقف به عنوان یکی از با سابقه ترین مجریان آردواز شناخته می شود که می توانند بهترین شیوۀ اجرا و طراحی سقف شیروانی و یا اجرای آردواز را به شما پیشنهاد دهند.

دلایل استقبال از اجرای آردواز یا سقف شیروانی

اجرای آردواز از اولین سقف های فانتزی برای سازه های ویلایی به شمار می رود که از محبوبیت زیادی برخوردار است. سبک طراحی سقف شیروانی بسیار جذاب و چشمگیر بوده و متناسب با هر سازه ای قابلیت اجرای آن وجود دارد. مجری آردواز مبتنی بر نوع سازه، مساحت، نوع متریال و میزان سرمایه تخصیص داده، تلاش می کند بهترین اجرای آردواز را انجام دهد. اجرای آردواز برای برای پوشش سقف آلاچیق و همچنین سردرب ورودی ساختمان نیز انجام می پذیرد.

به طور کلی گفته می شود، اجرای آردواز از مهمترین قسمت های طراحی نمای ساختمان به شمار می رود چون در معرض دید است. از این رو استفاده از متریال با کیفیت در طرح های متنوع، زیبایی نمای ساختمان را دو چندان می نماید، ضمن آنکه کاربردی بوده و در شرایط آب و هوایی کوهستانی گزینۀ مناسبی برای سقف ساختمان آپارتمانی و ویلا محسوب می گردد. مجری آردواز پس از بررسی تمام زوایای کار، متناسب با بودجۀ تخصیص یافتۀ مالک ساختمان، با بهره گیری از بهترین مصالح ساختمانی، اقدام به اجرای آردواز در رنگبندی مختلف می نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش  اجرای سقف شیروانی و اجرای آردواز با طراحی منحصر به فرد می توانید با مجموعۀ آراز سقف تماس حاصل فرمائید.

 آراز سقف 

شماره های تماس

09124464920

02155317489

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 339
نمایش همه
علاقه مندی ها ()