چینی کرد یکی از برندهای اصلی در صنعت تولید محصولات ساختمانی به شمار می رود. توسط برخی از مراکز فروش تجهیزات ساختمانی، به فروش می رسند. فروش چینی کرد در دسته بندی متفاوت منجمله روشویی، زیر دوشی، توالت فرنگی، توالت ایرانی و ... صورت می پذیرد. بدین ترتیب مجریان پروژه های ساختمانی می توانند متناسب با نیاز ساختمان، انواع تجهیزات ساختمانی چینی کرد را با قیمت مناسب خریداری نمایند. فروشگاه لوازم بهداشتی و ساختمانی رضایی بیش از نیم قرن دارای سابقه می باشد که توانسته اند در لیست محصولات خود، موفق به فروش انواع چینی کرد گردند.

خرید چینی کرد با بهترین کیفیت  

بدین ترتیب اگر در پی خرید تجهیزات ساختمانی کاشی و سرامیک می باشید، می توانید با اطمینان خاطر از مزایای چینی کرد استفاده نمائید. محصولات چینی کرد به دلیل طراحی خاصی که دارد، مورد استقبال عموم افراد قرار گرفته می شود. تمامی لوازم بهداشتی و ساختمانی چینی کرد دارای لعاب سرامیکی هستند که توانسته اند سطح صیقلی و بدون جذب را برای سطوح آنها بوجود آورند. بدین ترتیب توانسته اند سطح دوام و مقاومت محصولات خود را دو چندان نمایند. قدمت چینی کرد بسیار طولانی است که توانسته اند ، ایران را در صنعت تولید محصولات ساختمانی کاشی و سرامیک بی نیاز از واردات نمایند.

قیمت خرید محصولات چینی کرد نسبت به کیفیت بالایی که از آن برخوردار است، ناچیز بوده و به عنوان اولین پیشنهاد به مشتریان مطرح می گردد. با رشد و پیشرفت در صنعت ساختمان سازی، صنعت چینی و سرامیک در ایران نیز توسعه یافته است. در همین راستا تولید چینی کرد بیش از پیش در داخل کشور رشد یافته است. قسمت های اصلی محصولات چینی کرد به صورت لعاب دار تولید می شوند و به نحوی فرآیند فشرده سازی این دسته از محصولات دارای کیفیت بالایی هستند. فروشگاه کاشی، سرامیک، لوازم بهداشتی و ساختمانی رضایی شیراز دارای سابقۀ طولانی می باشند که توانسته اند انواع چینی کرد را در طرح های متنوع به بازار عرضه نمایند.

 فروشگاه لوازم بهداشتی و ساختمانی رضایی 

آدرس:شیراز، پارک قوری، نبش باهنر شمالی،پشت مانیتور تبلیغاتی

ایمیل:shop.rezaei@yahoo.com

شماره های تماس: 07138477968 - 07138477977 - 07138477976

تلفن همراه: 09174351192

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()