پنل دوش حمام در طرح های متنوع ساخته می شود و متناسب با طراحی دکوراسیون حمام می توانید مناسب ترین مدل پنل دوش را خریداری نمائید. پنل دوش حمام مجهز به سری بزرگی است که توانسته اند جایگزین دوش های معمولی حمام نمایند. در واقع هدف از خرید پنل دوش حمام، در عرض زیاد شاهد بارش آب باشیم. این نوع پنل دوش دارای سری بیشتری است و به همین دلیل مورد استقبال عموم افراد قرار گرفته می شود. اگر تمایل به خرید پنل دوش حمام در طرح های جدید دارید، می توانید به فروشگاه علائدین مراجعه نمائید.

خرید پنل دوش حمام ارزان و با کیفیت

این مجموعۀ معتبر در لیست تجهیزات ساختمان، طرح های جدید پنل دوش حمام را عرضه می نمایند. بدین ترتیب متناسب با فضایی که در اختیار دارید، به سهولت می توانید بهترین پنل دوش را در ابعاد متفاوت و جنس با دوام خریداری نمائید. از مزیت های مهم مدل های جدید پنل دوش حمام می توان به نصب آسان، تنوع ابعاد، صرفه جویی در مصرف آب و قیمت مناسب اشاره نمود. بنابراین طراحان دکوراسیون داخلی ساختمان، همواره تلاش دارند جهت طراحی دکوراسیون حمام از طرح های جدید پنل دوش حمام استفاده نمایند.

با توجه به اینکه پنل دوش حمام در ابعاد پهن تر طراحی شده و دارای سری های ریز برای پاشیدن آب می باشند. در نتیجه میزان مصرف آب توسط این گونه پنل های دوش، به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند. بدین ترتیب این نوع دوش علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری، برای افراد مقرون به صرفه تر است. اگر تمایل به خرید پنل دوش حمام دارید، بررسی کیفیت و ابعاد دوش برای خریدار حائز اهمیت است. بدین ترتیب متناسب با دکوراسیون داخلی حمام و بودجه ای که برای خرید تجهیزات ساختمانی مانند خرید کاسه روشویی در نظر گرفته اید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی علائدین، بدون دغدغه پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، انتخاب و خرید خود را نهایی نمائید.

 فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

                                                           تلفن دفتر مرکزی:44208328                                                           

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

                                                                                    موبایل :09126721926                                                                                   

                                             موبایل: 09121505053                                             

                                         تلگرام: 09121505053                                         

اینستاگرام:aladdin_lampshop

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 385
نمایش همه
علاقه مندی ها ()