نصب توری مرغی به منظور پوشاندن یک محوطۀ باز در ابعاد مورد نظر صورت می گیرد. البته اجرای  نصب توری مرغی و پشم شیشه برای ساخت سقف نیز مشاهده می شود. در واقع اجرای نصب توری مرغی، با حصارکشی در محیط های مختلف صورت می گیرد که در ادامۀ مقاله با جزئیات بیشتر بدان می پردازیم. لازم به ذکر است که نیاز به استفاده از ابزارآلات مخصوص دارد، علاوه بر آنکه رعایت یک سری نکات ایمنی برای افرادی که اقدام به نصب توری مرغی در نمای ساختمان می نمایند، ضرورت دارد. گروه کار در ارتفاع نماروز با امکاناتی که در اختیار دارند، به سهولت خدمات شستشوی نمای ساختمان و سایر خدمات مرتبط با نما را به مشتریان ارائه می دهند.

نصب توری مرغی با تجهیزات مناسب

توری مرغی از انعطاف قابل قبولی برخوردار است و به همین دلیل به سهولت می توان آن را شکل داد. بنابراین متناسب با محیط های مختلف، می توان اقدام به نصب توری مرغی نمود. در ابتدا بایستی محل مورد نظر جهت نصب توری مرغی آماده گردد و متناسب با فضایی که در اختیار دارید، توری مرغی فلزی و یا پلاستیکی تهیه شود. پیش از هر اقدامی بایستی محاسبات مربوطه نسبت به متراژ پاسیو و محل نصب توری مرغی انجام بپذیرد. قطعاً نصب توری مرغی مزیت زیادی دارد که شما متناسب با موقعیت های مختلف می توانید از آن استفاده نمائید.

با این تفاسیر، قیمت نصب توری مرغی بر مبنای متراژ و متریالی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، تعیین می گردد. بدون شک انتخاب نصب توری مرغی و ایجاد فضای محصور با قابلیت نورگیر می تواند فضای مناسبی برای پرورش گل و گیاه و همچنین حیوانات و پرندگان به شمار رود. در همین راستا افراد زیادی خواستار استفاده از خدمات این چنینی می باشند و متناسب با محل نصب توری مرغی، می توانند از خدمات حرفه ای گروه ساختمانی نماروز مانند شستشوی نمای ساختمان استفاده نمایند.

    گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 400
نمایش همه
علاقه مندی ها ()