نماشویی از رایج ترین خدماتی است که مالکین ساختمان درخواست آن را دارند. در واقع اولین چیزی که نظر هر بیننده ای را پیش از ورود به ساختمان جلب می کند، طراحی و ظاهر نمای ساختمان می باشد. بدین ترتیب رسیدگی و نظافت آن برای مالکین حائز اهمیت می باشد. متناسب با جنس مصالح ساختمان، توسط مجریان فنی به روش های مختلف اقدام به اجرای  نماشویی می نمایند که در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر بدان می پردازیم.

اجرای نماشویی در مدت زمان کوتاه

گروه کار در ارتفاع نماروز با امکانات حرفه ای و تجهیزات ایمنی که در اختیار دارند، توانایی ارائه  خدمات آب بندی نمای ساختمان و نماشویی با طناب و بدون آن را دارند.

اجرای نماشویی به سه روش عمده صورت می گیرد که عبارتند از :

  • نماشویی با تی
  • نماشویی با دستگاه واتر جت
  • نماشویی با دستگاه سند بلاست

انتخاب هر کدام از روش های نماشویی، بر اساس جنس مصالح ساختمان انجام می پذیرد چون می تواند اثر تخریب پذیری داشته باشد. هم اکنون متناسب با ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی و غیره می توانید درخواست خدمات نماشویی و آب بندی نمای ساختمان داشته باشید. بدون شک استفاده از دستگاه سند بلاست که یک سری مواد پودری با قدرت بالا، بر روی سطح نما پاشیده می شود، می تواند صدمات جبران ناپذیری بر روی نما کامپوزیت و شیشه داشته باشد. بنابراین مهم است که گروه ساختمانی که خدمات نماشویی ارائه می دهند، با تمام اصول اولیه و مهم شستشوی نمای ساختمان آشنایی داشته باشند.

ضمن آنکه داشتن تجربه، نیز به نوبۀ خود می تواند کیفیت کار را دو چندان نماید. بدین ترتیب با اطمینان خاطر می توانید از خدمات حرفه ای گروه ساختمانی نماروز، در امور نماشویی با طناب و داربست بهره مند گردید. در صورت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برآورد هزینۀ نماشویی به صورت تلفنی و اینترنتی می توانید با کارشناسان در ارتباط باشید.

    گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 430
نمایش همه
علاقه مندی ها ()