آب بندی نمای ساختمان یکی از اقداماتی است که در راستای حفظ و نگهداری از ساختمان صورت می پذیرد. ضمن آنکه برخی از مواقع نفوذ رطوبت و گرد و غبار به داخل ساختمان موجب سلب آسایش ساکنین می شود. در نتیجه رسیدگی نسبت به عایق کاری و آب بندی نمای ساختمان یک کار اساسی محسوب می گردد. با توجه به جنس مصالح مختلفی که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند، با متریال متفاوت اجرای آب بندی نمای ساختمان انجام می پذیرد. گروه کار در ارتفاع نماروز با توجه به سابقۀ درخشانی که در حوزۀ خدمات ساختمانی دارند، قادر به عایق کاری و درز بندی نمای خارجی ساختمان می باشند.

روش های رایج آب بندی نمای ساختمان

همانطور که در قسمت مذکور بدان اشاره نمودیم، مبتنی بر جنس مصالح نما، از چسب های متفاوتی برای آب بندی نمای ساختمان استفاده می نمایند. به عنوان مثال جهت آب بندی نما کامپوزیت می توان از چسب های پلی یورتان استفاده نمود. علاوه بر انکه امکان استفاده از چسب سیلیکونی نیز فراهم می باشد. معمولاً اجرای آب بندی نمای ساختمان به روش های مختلفی صورت می پذیرد که می توان به تعویض شیشه و یا درزبندی نوار حاشیه با چسب های مخصوص اشاره نمود.

پوشاندن درز انقطاع ساختمان و ضد آب کردن سازه با مواد نانو از دیگر موارد مهمی به شمار می روند که جهت آب بندی نما مورد استفاده قرار گرفته می شوند. همانطور که می دانید روش آب بندی نمای ساختمان با در نظر گرفتن شرایط و موقعیت بنا تعیین می گردد. در برخی از مواقع اجرای آب بندی نمای ساختمان با طناب روش مناسب تری است و در مواقعی، استفاده از داربست جهت دسترسی به نمای ساختمان گزینۀ بهتری به شمار می رود. گروه ساختمانی نماروز با استفاده از ابزارآلات مناسب، قادر به ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و آب بندی نمای ساختمان با حداقل دستمزد می باشند.

    گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 400
نمایش همه
علاقه مندی ها ()