نقاشی نما توسط یک تیم کار مجرب انجام می پذیرد و بدین ترتیب متناسب با پروژه های مختلف، با استفاده از ابزارآلات مخصوص کار در ارتفاع، اقدام به اجرای نقاشی نما می نمایند. در ادامۀ پست شما را با نحوۀ ارائه خدمات نقاشی نما آشنا می سازیم. دلایل متعددی برای رنگ آمیزی نمای ساختمان وجود دارد که مالکین ساختمان نسبت به این کار برنامه ریزی می کنند. اجرای نقاشی نما به روش های مختلفی قابل پیاده سازی است. جهت نوسازی ساختمان های قدیمی و ایجاد تغییر در چهرۀ نمای ساختمان به سهولت می توان از مزایای رنگ استفاده نمود. در همین راستا، مجموعۀ نماروز در لیست خدمات، امکان اجرای  نقاشی نما  و آب بندی نمای ساختمان را فراهم نموده اند.

مراحل اجرای نقاشی نما

پیش از اینکه به مسئله مراحل نقاشی نما بپردازیم، چنین خدماتی را می توان با استفاده از طناب، داربست، بالابر و ... انجام داد. بدین ترتیب تکنسین های مجرب متناسب با موقعیت نمای ساختمان و محل رنگ آمیزی نما، بهترین روش نقاشی نما را انتخاب و نسبت بدان برنامه ریزی می نمایند.

عمدتاً پیش از اجرای نقاشی نما، ابتدا بایستی سطح مصالح نما عاری از گرد و غبار و آلودگی گردد و به همین دلیل نیاز به انجام شستشوی نمای ساختمان و سپس زیرسازی لازم در خصوص رنگ آمیزی نما صورت می پذیرد. سمباده زنی و بتونه کاری از جمله کارهایی است که پیش از نقاشی نما بایستی توسط نقاش مجرب انجام بپذیرد چون قسمت های فرو رفته و ترک خورده بایست پُر و به نحوی سطح یک دست و هموار برای رنگ آمیزی آماده گردد. سپس نیاز به آسترزنی و در نهایت نقاشی ساختمان صورت می پذیرد.

با این تفاسیر هزینۀ نقاشی نما بر پایۀ عوامل مختلفی تعیین می گردد که پیش از اجرای کار، توسط یک نقاش مجرب به صورت تقریبی برآورد شده و به مشتری گفته می شود. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و سفارش  آب بندی نمای ساختمان و نقاشی نمای ساختمان می توانید با مهندسین و کارشناسان گروه ساختمانی نماروز تماس بگیرید.

    گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 298
نمایش همه
علاقه مندی ها ()