پوکه معدنی نوعی سنگ رایج در طبیعت می باشد ولی به شیوۀ متفاوتی تولید می شوند. در حال حاضر  پوکه معدنی در تهران به دلیل مصارف گسترده ای که دارد، توسط برخی از مراکز کوچک و بزرگ عرضه می شوند. پوکه معدنی به وسیلۀ فوران گدازه های آتشفشان و پس از سرد شدن و آزاد شدن گازهای درون مواد مذاب، به صورت بافت متخلخل سرد می شود. در نتیجه سنگ هایی با بافت توخالی بوجود می آید که با عنوان پوکه معدنی شناخته می شوند. با توجه به وزن سبکی که از آن برخوردار هستند، دارای مصارف خاصی هستند و همچنان شاهد تأمین و فروش پوکه معدنی در تهران می باشیم که توسط مرکز پوکه معدنی رضایی، با کیفیت عالی و قیمت ارزان قابل خریداری می باشد.

تأمین پوکه معدنی قروه در تهران

استخراج پوکه معدنی در دسته بندی صنعتی صورت می پذیرد. پوکه معدنی صنعتی با عنوان لیکا شناخته شده و به عنوان فرآورده های صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در همین راستا تأمین پوکه معدنی در تهران برای کلیۀ صاحبان صنایع فراهم می باشد. لازم به ذکر است که پوکه های معدنی، دست انسان در ساخت آنها دخالت ندارد ولی پوکه معدنی صنعتی توسط انسان ها در کارخانجات تولیت می شوند. بدین ترتیب هنگام خرید پوکه معدنی در تهران بایستی به این نکتۀ مهم توجه داشته باشید چون از نظر کیفیت نسبت به یکدیگر تفاوت جزئی دارند.

جهت اطلاع از قیمت پوکه معدنی در تهران می توانید با مراکز فروش این محصول تماس حاصل فرمائید. در حال حاضر امکان خرید پوکه معدنی قروه با کیفیت عالی برای صاحبان مشاغل فراهم می باشد. در صورت نیاز به تأمین حجم قابل توجهی پوکه معدنی در تهران می توانید با واحد فروش پوکه معدنی رضایی تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی و یا اینترنتی ثبت نمائید.

   پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 448
نمایش همه
علاقه مندی ها ()