نماشویی یکی دیگر از خدمات ساختمانی به شمار می رود که نیاز به ابزارآلات مخصوص دارد. شستشوی نمای ساختمان از فعالیت هایی است که نقش بسزایی در نگهداری بنا دارد. ضمن آنکه با اجرای نماشویی می توانید همچنان زیبایی ظاهری نمای ساختمان را حفظ نمائید. پرسش های متعددی که پیش از انجام نماشویی ذهن هر کسی را به خود درگیر می کند، مواردی همچون شیوۀ اجرای نماشویی؟ زیرساخت های مورد نیاز برای انجام نماشویی ؟ آیا امکان نماشویی با طناب وجود دارد؟ کاربرد مواد نانو در نماشویی چیست؟ متناسب با مصالح نمای ساختمان، کدام روش مناسبی برای نماشویی است؟ و هزینۀ نماشویی چقدر است؟

نماشویی با ابزارآلات تخصصی

جهت دریافت خدمات تخصصی نماشویی می توانید با کادر مجرب گروه کار در ارتفاع نماروز تماس بگیرید. این مجموعۀ معتبر سال های متوالی است که در زمینۀ خدمات ساختمانی فعالیت می کنند. بدین ترتیب توانسته اند با امکانات و تجهیزات تخصصی کار در ارتفاع، موفق به اجرای نماشویی با طناب، داربست و دیگر تجهیزات گردند. فاکتورهایی همانند حفظ ایمنی، مدت زمان اجرا، هزینه و تناسب تجهیزات متناسب با فعالیتی که صورت می پذیرد، موارد مهمی هستند که هنگام اجرای نماشویی از سوی تکنسین کار در نظر گرفته می شوند.

جهت اجرای نماشویی شیشه و کامپوزیت، استفاده از تی و دستمال خیس به همراه مواد شوینده معمولی کاربردی است. این در حالی است که جهت نماشویی سطوح غیر صیقلی همچون سنگ، سیمان و آجر نما بایستی از دستگاه واتر جت استفاده نمود چون با شدت بالا آب را به بیرون می پاشد. بدین ترتیب با قدرت زیادی جرم ها را از روی سطوح پاکیزه می نماید. برای اطلاع از خدمات آب بندی نمای ساختمان به سایت نماروز مراجعه کنید.

این در حالی است که برای از بین بردنی برخی از آلودگی و جرم ها، فرآیند نماشویی با دستگاه سند بلاست انجام می پذیرد که همراه آب، یک سری پودر به بیرون پاشیده می شود که امکان پاکیزگی دستگاه را دو چندان نماید.

   گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 316
نمایش همه
علاقه مندی ها ()