شستشوی نمای ساختمان به اقداماتی گفته می شود که در راستای نظافت و پاکیزگی سطوح نمای ساختمان مسکونی، تجاری، اداری و غیره صورت می پذیرد. اجرای شستشوی نمای ساختمان با استفاده از ابزارآلات مخصوص و تجهیزات کار در ارتفاع صورت می پذیرد. به عبارتی بر اساس نوع مصالح به کار رفته در نمای ساختمان، متصدیان و تکنسین ها تلاش می کنند مناسب ترین روش را برای شستشوی نمای ساختمان با طناب، داربست و بالابر انتخاب نمایند.

گروه کار در ارتفاع نماروز به دلیل سابقۀ طولانی که در حوزۀ خدمات ساختمانی مرتبط به نمای ساختمان دارند، می توانند به صورت اصولی با دریافت دستمزد منصفانه، خدمات شستشوی نمای ساختمان را با کیفیت عالی به شما همشهریان گرامی ارائه دهند.

تضمین شستشوی نمای ساختمان با داربست

 از آنجایی که روز به روز شاهد خلاقیت در صنعت ساختمان سازی هستیم و برای معماران طراحی نمای ساختمان حائز اهمیت می باشد. رسیدگی به نظافت نمای خارجی بناهای قدیمی و نوساز تأثیر بسزایی بر روی دیدگاه بینندگان دارد. در همین راستا مالکین و ساکنین ساختمان های مختلف تلاش می کنند از خدمات مراکز گروه های ساختمانی مرتبط به نما، برای شستشوی نمای ساختمان با تجهیزات پیشرفته بهره مند گردند.

قطعاً روش شستشوی نمای ساختمان بر مبنای نوع مصالح ساختمانی، تعیین می گردد چون عدم توجه به این نکتۀ مهم، می تواند باعث آسیب دیدگی و خسارت زدن به نما می گردد. برای مثال جهت نظافت و شستشوی نمای ساختمان شیشه ای و کامپوزیت، استفاده از دستمال، مواد شوینده و تی گزینۀ مناسبی است چون باعث ایجاد خط و خش بر روی سطوح صیقلی و براق نما نمی گردد.

این در حالی است که برای سطوح غیر صیقلی، می توان از دستگاه واترجت برای شستشوی نمای ساختمان با داربست و طناب راپل استفاده نمود. جهت بررسی بیشتر و کسب اطلاعات در خصوص هزینۀ خدمات نصب توری مرغی و شستشوی نمای ساختمان، می توانید با مشاوران گروه ساختمانی نماروز تماس بگیرید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 429
نمایش همه
علاقه مندی ها ()