تصفیه هوا از جمله دستگاه هایی است که در اکثر صنایع به کار برده می شود چون با استفاده از آن می توان، به میزان قابل توجهی آلودگی و ذرات فیزیکی موجود در هوا را از بین برد. همانطور که می دانید در سطح کشور، شاهد آلاینده های کثیف هستیم که عوامل متعددی در شکل گیری آنها دخیل هستند و جهت از بین بردن آنها می توان اقدام به خرید تصفیه هوا نمود. دستگاه های تصفیه هوا متشکل از فیلترهایی هستند که متناسب با محیط های مختلف، امکان از بین بردن حجم زیادی از ذرات میکروب موجود در هوا را فراهم می آورد. مجموعه تهران دما از مراکزی است که در حوزۀ فروش تجهیزات سیستم های هواکش صنعتی فعالیت دارند و امکان خرید تصفیه هوا را برای مشتریان فراهم نموده اند.

خرید تصفیه هوا و مزایای آن

امروزه تنها وسیله ای که می تواند هوای محیط را برای تنفس کردن پاکیزه نماید، دستگاه تصفیه هوا می باشد. چنین دستگاه هایی دارای عملکرد ساده ای هستند ولی در عین حال بسیار کاربردی بوده و نقش حیاتی در سیستم های هواکش صنعتی و خانگی ایفا می کند. امروزه امکان خرید تصفیه هوا در ابعاد و ظرفیت های متفاوت برای صاحبان کسب و کار فراهم می باشد که بتوانند با به کارگیری آنها، آلودگی های ناشی از دود ترافیک شهری، انتشار گازهای سمی متساعد از مواد شیمیایی در محیط های کار و ... را از بین ببرند.

بدون شک در برخی از مشاغل، بدون نصب تصفیه هوا، به هیچ عنوان امکان فعالیت فیزیکی وجود ندارد. بیش از گذشته شاهد اهمیت به کارگیری دستگاه تصفیه هوا در محیط های کاری مختلف هستیم. استشمام حجم قابل توجهی آلودگی هوا از سوی کودکان، سالمندان و بیماران بسیار خطرناک است. بدین ترتیب جهت مشاهده و خرید دریچه کولر  و تصفیه هوا در مدل های مختلف می توانید به مجموعه تهران دما مراجعه نمائید.

 مجموعه تهران دما 

آدرس کارخانه: تهران_ابتدای آزادگان شرق_کوچه ی امید_پلاک 12

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950   02166173302

 در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید.

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 407
نمایش همه
علاقه مندی ها ()