جهت انجام  شارژ کپسول آتش نشانی ، یک سری نکات مهم بایستی در نظر گرفته شود. در واقع با تدوین دستورالعمل مناسب و استاندارد می توانند به صورت اصولی فرآیند شارژ کپسول آتش نشانی را انجام دهند. بر اساس آئین نامه های استاندارد ملی، بخش نامه ای در خصوص تجهیز نمودن ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی به کپسول های آتش نشانی دارد.

شارژ فوری کپسول آتش نشانی

چرا که حوادث آتش سوزی قابل پیش بینی نیست و به همین دلیل بایستی در محیط های مختلف، مناسب ترین کپسول آتش نشانی را خریداری نمود. از آنجایی که برخی از کپسول های آتش نشانی، قابلیت شارژ مجدد دارند، جهت اجرای شارژ کپسول آتش نشانی بایستی به مراکز معتبری همچون مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران مراجعه نمائید.  

این مجموعۀ معتبر در طول فعالیت حرفه ای خود، توانسته شرایط و تجهیزات مورد نیاز برای شارژ کپسول های آتش نشانی را فراهم آورند. لازم به ذکر است که جهت اجرای شارژ کپسول آتش نشانی، بایستی از متصدیان و تکنسین های مجرب که اطلاعات لازم در تخصصی نسبت به نحوۀ شارژ نمودن کپسول آتش نشانی دارند، بهره گیرند.

نکتۀ ضروری که در خصوص شارژ کپسول آتش نشانی وجود دارد، این است که انواع کپسول آتش نشانی با محتویات متفاوت مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدین ترتیب هنگام ارائه خدمات  شارژ کپسول آتش نشانی، اپراتور دستگاه بایستی نسبت به موضوعات مهم این چنینی، اطلاعات تخصصی در اختیار داشته باشند. توسط مراکز معتبری همچون خدمات ایمنی آتش گریز تهران، بدون دغدغه و نگرانی نسبت به رعایت نکات ایمنی، اجرای شارژ کپسول آتش نشانی دی اکسید کربن، هیدروژنی، بیوورسال، پودری و غیره را به پرسنل مجرب و تعهد این مجموعۀ معتبر بسپارید.

 خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 444
نمایش همه
علاقه مندی ها ()