آیفون تصویری تکنما از پرفروش ترین برندهای حال حاضر در بازار محسوب می گردد که در این مدت توانسته رضایت مندی بسیاری از مصرف کنندگان را جلب نماید. همانطور که می دانید آیفون تصویری توانسته میزان امنیت سازه های ساختمانی را دو چندان نماید چون قابلیت پخش تصویر فرد زنگ زننده را فراهم می سازد. در حال حاضر متناسب با تعداد واحدهای ساختمان، می توانید اقدام به خرید  آیفون تصویری تکنما با قابلیت های پیشرفته نمائید. با این تفاسیر از طریق فروشگاه تکنما شاپ به سهولت می توانید دسترسی به انواع آیفون تصویری تکنما داشته باشید که در نهایت کاربردی ترین دستگاه را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمائید.

خرید آیفون تصویری تکنما با قیمت ارزان همراه با گارانتی

آیفون تصویری تکنما نیز همانند هر برند دیگری شامل قابلیت های پیشرفته و همچنین اجزای متفاوت می باشد. از جمله اجزای اصلی آیفون های تصویری می توان به صفحه کلید ورودی، صفحه نمایشگر، منبع تغذیه و قفل بازکن، کابل ویژه برای ایجاد ارتباط داخلی و دوربین می باشند. بدین ترتیب هنگام خرید آیفون تصویری تکنما، با بررسی تمام مشخصات فنی آن دستگاه، در نهایت قادر به انتخاب مناسب ترین آنها خواهید بود.

هم اکنون از سوی تولید کنندگان  آیفون تصویری  شاهد تولید و عرضۀ این دستگاه با قابلیت های متفاوت هستیم که در نتیجه انتخاب برای افراد راحت تر از گذشته خواهد بود. آیفون تصویری تکنما با صفحه نمایشگر لمسی بیش از مدل های قدیمی که دارای دکمه هستند، خریدار دارد. معمولاً نسل جدید دستگاه های درب بازکن تجهیز به مانیتورهای تاچ هستند که کار کردن با آنها برای کاربران راحت تر می باشد. ضمن آنکه شیک و مدرن طراحی می شوند که جهت مشاهدۀ قیمت آیفون تصویری تکنما و سفارش اینترنتی این دستگاه می توانید به فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ مراجعه فرمائید.

 

     تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09122090477

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 475
نمایش همه
علاقه مندی ها ()