شارژ کپسول آتش نشانی در برخی از مواقع لازم و ضروری است که دارندگان این نوع کپسول ها بایستی بدان توجه داشته باشند. همانطور که می دانید انواع کپسول آتش نشانی با محتویات مختلف شارژ و جهت اطفاء حریق مورد استفاده قرار گرفته می شوند. برخی از محتویات کپسول های آتش نشانی پس از گذشت زمان معین، خاصیت اولیۀ خود را از دست می دهند. از این رو برخی از آنها دارای قابلیت شارژ مجدد هستند که می بایست بدان توجه داشته باشید. هم اکنون جهت انجام شارژ کپسول آتش نشانی می توانید به مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران مراجعه نمائید.

اجرای فوری شارژ انواع کپسول آتش نشانی

تعدد کپسول های آتش نشانی را از نظر نوع محتویات تشکیل دهنده و ظرفیت آنها می توان مشاهده نمود. بدین ترتیب هر چه سریع تر بایستی نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی منقضی شده اقدام کرد. چرا که حادثه خبر نمی کند و افراد بایستی محل سکونت و فعالیت خود را به تجهیزات اطفاء حریق همچون کپسول آتش نشانی تجهیز نمایند. به صورت حرفه ای خدمات شارژ کپسول آتش نشانی با محتویات مختلف انجام می پذیرد.

روند اجرای شارژ کپسول آتش نشانی متناسب با محتویاتی که می توانند داشته باشند، دارای مراحل یکسانی هستند ولی می بایست بر اساس دستورالعمل مندرج بر روی کپسول، ترکیبات محتوی کپسول شارژ شود. لازم به ذکر است که برخی از مراکز حرفه ای، قادر به شارژ فوری کپسول آتش نشانی هستند و می توانند در مدت زمان کوتاهی نیاز شما را برآورده نمایند. جهت شارژ کپسول آتش نشانی دی اکسید کربن، بیورسال، پودر و گاز، هیدروژن و ... می توانید به مراکز معتبر مراجعه نمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران با تیم متخصص فنی قادر به ارائه هر گونه خدمات شارژ کپسول های آتش نشانی و فروش آنها در کنار شما همشهریان گرامی می باشند.

  خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 354
نمایش همه
علاقه مندی ها ()