نماشویی از مهمترین فعالیت های افرادی است که در زمینۀ کار در ارتفاع مشغول هستند. چند دسته از افراد تمایل به دریافت خدمات  نماشویی هستند که موضوع این مقاله را بدان اختصاص داده اند. لازم به ذکر است که سازندگان ساختمان، جهت از بین بردن و نظافت سطوح نمای ساختمان از مصالح ساختمانی، می توانند از خدمات نماشویی که برخی از مراکز ساختمانی که ارائه می دهند، استفاده نمائید. گروه کار در ارتفاع نماروز سال های متوالی است که با تأمین ابزارآلات مخصوص، قادر به انجام نماشویی با طناب و تجهیزات ایمنی هستند.

اجرای اصولی نماشویی ساختمان

لازم به ذکر است که برخی از ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، مجتمع های فرهنگی و ... جهت نظافت و حفظ و نگهداری از نمای خارجی ساختمان خود، به صورت دوره ای نیاز به دریافت خدمات نماشویی دارند. عوامل متعددی وجود دارد که باعث گردیده تا دارندگان این قبیل ساختمان های نوساز و یا قدیمی از خدمات نماشویی و آب بندی نمای ساختمان استفاده نمایند.

بدین ترتیب تلاش دارند، که بتوانند با انجام چنین اقداماتی، طول عمر سازه ها را دو چندان نمایند. دلایل متعددی همچون گرد و غبار، تغییرات شرایط آب و هوایی، ریختن فصولات پرندگان، دوده های حاصل از ترافیک شهری و ... بر روی کثیف شدن و ایجاد جرم بر روی مصالح موجود بر روی نمای ساختمان تأثیرگذار هستند. از این رو اجرای نماشویی به صورت دوره ای، می تواند راهکار مناسبی برای حفظ و نگهداری از نمای ساختمان گردد.

در واقع هنگام انجام  شستشوی نمای ساختمان با طناب و هر وسیلۀ دیگری، مجری کار می تواند پیش از گسترش آسیب دیدگی های ایجاد شده در قسمت های مختلف نمای ساختمان، هر چه سریع تر اقداماتی همچون آب بندی و نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما را انجام دهند. بدین ترتیب از گسترش آسیب دیدگی به بخش های دیگر و افزایش خسارت به نما جلوگیری کنند که از عهدۀ خدمات حرفه ای گروه ساختمانی نماروز بر می آید.

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 351
نمایش همه
علاقه مندی ها ()