کلیه ساختمان ها پس از گذشت چندین سال از عمرشان دچار فرسایش و کاهش کیفیت مصالح آن می گردد. از این رو افراد نسبت به بازسازی ساختمان اقدام می نمایند. هم اکنون ساکنین ساختمان های قدیمی تلاش می کنند با اجرای بازسازی ساختمان بتوانند فضای خوبی را برای ساکنین ساختمان فراهم آورند. از اصول اولیه که بایستی هنگام نوسازی ساختمان رعایت گردد، ایجاد زیبایی بصری و همچنین تجهیز نمودن محیط به امکانات پیشرفته می باشد. شرکت معماری پله با سال ها کسب تجربه و انجام پروژه های متعددی در حوزۀ بازسازی ساختمان، متناسب با سلیقۀ شخصی شما بهترین خدمات را ارائه می دهند.

تکنیک های بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان یک اصطلاح در حوزۀ فعالیت دکوراسیون داخلی است که در راستای حفظ سازۀ اصلی ساختمان و سپس ایجاد تغییرات بر مبنای امکانات روز انجام می پذیرد، که البته نیازمند به رعایت یک سری قواعد و قوانین خاص می باشد. امروزه نوسازی ساختمان در بخش های مختلف انجام می پذیرد و افرادی که خواستار تغییرات اساسی و بنیادین در محل زندگی و یا کسب و کار خود هستند، می توانند از محصولات جدید امروزی و ایده های مبتکرانه در طراحی دکوراسیون داخلی بهره مند گردند.

به طور کلی نوسازی و بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی می تواند تنها بخش خاصی از فضای داخلی ساختمان را به خود اختصاص دهد. بدین ترتیب شما متناسب با نیازی که دارید، می توانید تغییرات اساسی در قسمت های مختلف ساختمان ایجاد نمائید. عمدتاً فعالیت هایی همچون جا به جایی راه پله ها، تخریب دیوارها و تیغه های داخلی، جا به جایی دیوارهای پارکینگ و بخش هایی از ساختمان منطبق بر ضوابط شهرسازی ممنوع می باشد که گروه معماری پله از کلیۀ قوانین مرتبط به امور بازسازی ساختمان آگاه هستند. بدین ترتیب می توانید از خدمات فنی و بازسازی ساختمان توسط گروه های معماری و طراحی دکوراسیون داخلی بهره مند گردید.

گروه معماری پله 

تلفن تماس: 02126757962

موبایل: 09123147593

ایمیل: memaripelleh@gmail.com 

اینستاگرام:  Pelleh.architectgroup
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 415
نمایش همه
علاقه مندی ها ()