آب بندی نمای ساختمان یکی از اقداماتی است که مالکین ساختمان پس از گذشت چند سال از عمر ساختمان، خواستار آن می باشند. همانطور که می دانید با مرتفع شدن ارتفاع ساختمان ها، دیگر از عهدۀ عموم افراد برای تمیز نمودن و نگهداری سطوح نمای ساختمان بر نمی آید. از این رو نیاز به استفاده از خدمات یک کارگروه متخصص و مجرب در این حوزه می باشد که امکانات تخصصی مورد نیاز برای اجرای کار در ارتفاع را داشته باشند و بدین ترتیب بتوانند به بهترین شکل ممکن اجرای آب بندی نمای ساختمان را انجام دهند. گروه کار در ارتفاع نماروز به عنوان یکی از مجریان با سابقه در زمینۀ خدمات ساختمانی همچون شستشوی نما، نقاشی نما، پیچ و رولپلاک سنگ نما،  آب بندی نمای ساختمان و ... در حال فعالیت می باشند.

اجرای اصولی آب بندی نمای ساختمان

نکتۀ مهم که در خصوص اجرای آب بندی نمای ساختمان وجود دارد، این است که متناسب با نوع مصالح نمای ساختمان بایستی از چسب و مواد مخصوص بهره گرفته شود. در صورتی که برای نمای ساختمان از مصالح کامپوزیت و شیشه بهره گرفته می شود، جهت انجام آب بندی نمای ساختمان کامپوزیت و شیشه از سه نوع چسب رایج منجمله چسب سیلیکون، آکریلیک و پلی یورتان بهره گرفته می شود.

البته هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد هستند که متخصصین از آنها آگاهی کافی دارند. خدمات نصب توری مرغی توسط این مجموعه ارائه می شود. 

عمدتاً کیفیت چسب پلی یورتان جهت آب بندی نمای ساختمان با مصالح کامپوزیت و شیشه مناسب تر می باشد. آب بندی نمای ساختمان با مصالح غیر صیقلی همچون سنگ، سیمان، آجر و غیره به کارگیری مایع های پلیمری شفاف، مواد نانو و رزینی، عایق های دو جزئی و ... کاربردی تر هستند. فاکتور مهم و اساسی که در خصوص آب بندی نمای ساختمان وجود دارد، داشتن تخصص و اجرای اصولی کار می باشد که گروه ساختمانی نماروز در طول سال ها فعالیت حرفه ای آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان می باشند.

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 312
نمایش همه
علاقه مندی ها ()