آیفون تصویری تکنما از برندهای معروف ایرانی به شمار می رود که در ساختمان های مختلفی می توانید محصولات این برند شناخته شده را مشاهده نمائید. همانطور که آگاه هستید، کلیۀ ساختمان ها نیازمند به آیفون هستند که در گذشته آیفون صوتی به کار برده می شد ولی پیشرفت فناوری، شرایطی را مهیا نمود که توانستند موفق به ساخت آیفون تصویری گردند. هم اکنون در داخل و خارج از کشور امکان خرید آیفون تصویری برای سازندگان ساختمان ها و ویلاها فراهم می باشد. فروش  آیفون تصویری تکنما در ایران پاسخگوی نیاز اکثر مالکین ساختمان می باشد چون از مزایای متعددی برخوردار هستند.

سفارش اینترنتی آیفون تصویری تکنما

فروشگاه تکنما شاپ در طول فعالیت حرفه ای خود، به عنوان نمایندۀ رسمی شرکت تکنما، موفق به عرضۀ انواع آیفون تصویری تکنما می باشند. لازم به ذکر است که خدمات ارائه شده از سوی این مجموعۀ معتبر به صورت تضمینی و همراه با گارانتی معتبر می باشد.

شرکت تکنما فعالیت حرفه ای خود را از سال 1389 افتتاح نمود و توانست در مدت زمان کوتاهی پله های ترقی را در حوزۀ تولید آیفون تصویری تکنما بپیماید. بدین ترتیب خیلی زود توانستند نبض بازار را به دست بگیرند و بر تعداد نمایندگی های فروش خود بی افزایند. این کمپانی معتبر متناسب با نیاز بازار مدل های متفاوتی از آیفون تصویری تکنما را تولید نموده اند تا بدین ترتیب افراد راحت تر بتوانند انتخاب خود را انجام دهند.

آیفون تصویری تکنما مدل حافظه دار، آیفون تصویری تکنما بدون حافظه، آیفون تصویری تکنما صفحه لمسی، آبفون تصویری تکنما رنگی و تک رنگ برخی از دسته بندی های اصلی محصولات این برند شناخته شده به شمار می روند. جهت مشاهدۀ مدل های بیشتر آیفون تصویری تکنما و خرید اینترنتی این دستگاه می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ مراجعه نمائید.

     تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09122090477

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 376
نمایش همه
علاقه مندی ها ()