آیفون تصویری نوعی سیستم درب بازکن الکترونیکی به شمار می رود که تجهیز به مانیتور بوده و امکان پخش تصویر شخص مقابل درب را برای فرد فراهم می آورد. به طور کلی کاربرد و خرید آیفون تصویری برای هر ساختمانی منجمله مسکونی، تجاری، اداری و غیره قابل تهیه می باشد. بدین ترتیب اگر خواستار خرید آیفون تصویری می باشید، متناسب با تعداد واحدها و هزینه ای که برای این وسیله تمایل دارید، صرف کنید، به سهولت قادر به انتخاب بهترین دستگاه خواهید بود. فروشگاه تکنما شاپ به عنوان یکی از نمایندگان فروش دستگاه های آیفون تصویری با برند معروف تکنما، قادر به راهنمایی شما عزیزان در انتخاب بهترین دستگاه می باشند.

خرید آیفون تصویری همراه با گارانتی معتبر

از ویژگی های شاخص و بارز دستگاه آیفون تصویری می توان علاوه بر داشتن گوشی، به صفحه نمایشگر آن اشاره نمود. ضمن آنکه تجهیز به قابلیت های پیشرفته ای همچون بلندگو پخش صدا، دوربین آیفون، شستی برای زنگ زدن، میکروفن جهت انتقال و پخش صدا، سیستم اتصال تغذیه، امکان ارتباط داخلی با دیگر واحدها و اتاق نگهبان و همچنین امکان اتصال به دوربین مداربسته و ... می باشند.

البته قابلیت های افزوده به دستگاه در مدل های مختلف آیفون تصویری، متفاوت در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب افرادی که در صدد برای خرید آیفون تصویری هستند، می توانند متناسب با بودجه ای که در اختیار دارند، کاربردی ترین دستگاه درب بازکن را با قیمت مناسب و قابلیت های جدید خریداری نمایند. بدون شک افرادی که در صدد برای خرید آیفون تصویری هستند، بررسی مشخصات فنی دستگاه، جنس بدنه و پنل خروجی دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.

به طور کلی قیمت آیفون تصویری تکنما  بر پایۀ مشخصات فنی آن و برند تعیین می گردد و بدین ترتیب شاهد نوسان قیمت آیفون تصویری در بازار می باشیم. بدین ترتیب می توانید پس از مشاهدۀ محصولات در فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ، انتخاب و خرید خود را نهایی نمائید.

    تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09122090477

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 383
نمایش همه
علاقه مندی ها ()