شستشوی نمای ساختمان توسط مجموعۀ نماروز به صورت کاملاً حرفه ای انجام می پذیرد. اجرای شستشوی نمای ساختمان بر خلاف تصور برخی از افراد که کار ساده ای می انگارند، یک کار تخصصی است و نیاز به ابزارآلات و تجهیزات ویژه دارد. عمدتاً تکنسین و مجری کار بایستی آگاهی و دانش لازم در خصوص چگونگی اجرای کار متناسب با مصالح ساختمانی مختلف داشته باشد. شیوۀ صحیح شستشوی نمای ساختمان در برخی از سطوح دارای یک سری جزئیات است که بایستی با دقت اجرا گردد. گروه کار در ارتفاع نماروز دارای متخصصین در حوزۀ ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان در مدت زمان کوتاه می باشند.

مناسب ترین زمان برای شستشوی نمای ساختمان

سه روش رایج برای شستشوی نمای ساختمان طرح ریزی شده است که می توان بر اساس جنس متریال نمای ساختمان تقسیم بندی می شود. معمولاً جهت شستشوی نمای ساختمان شیشه و کامپوزیت که دارای سطوح صیقلی هستند، استفاده از آب و مواد شویندۀ معمولی جوابگو می باشد. این در صورتی است که جهت آب بندی نمای ساختمان غیر صیقلی بایستی از دستگاه های واتر جت و یا سندبلاست استفاده گردد. خدمات نصب توری مرغی توسط این مجموعه ارائه می شود. 

ضمن آنکه اجرای شستشوی نمای ساختمان متناسب با نوع ابزارآلاتی که مورد استفاده قرار گرفته می شود، در دسته بندی متفاوت منجمله طناب، داربست، آسانسور بالابر و کلایمر صورت می پذیرد. بدین ترتیب به سهولت می توانید از تخصص و تجربیات مجموعۀ نماروز در این حوزه بهره مند گردید. در اکثر مواقع اجرای شستشوی نمای ساختمان با طناب راحت تر انجام می پذیرد.

با این تفاسیر، هزینۀ شستشوی نمای ساختمان بر پایۀ مساحت کار، نوع متریال به کار رفته و شیوۀ اجرای آن خواهد داشت. بدین ترتیب در صورت نیاز به تمیز نمودن نمای ساختمان، اجرای شستشوی نمای ساختمان با طناب را می توانید از گروه ساختمانی نماروز درخواست نمائید. به واسطۀ این مجموعۀ معتبر می توانید فعالیت های کار در ارتفاع را به این مجموعۀ معتبر واگذار نمائید.

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 343
نمایش همه
علاقه مندی ها ()