شستشوی نمای ساختمان یکی از اقدامات کم هزینه برای حفظ و نگهداری ساختمان محسوب می شود. با توجه به اینکه معماران در طراحی نمای ساختمان می کوشند که خلاقیت و نوآوری داشته باشند. در نتیجۀ این موضوع مهم شاهد تنوع سبک معماری ساختمان می باشیم. از آنجایی که گذر زمان باعث کثیف شدن سطوح مصالح نمای ساختمان می شود، برای برخی از مالکین ساختمان شستشوی نمای ساختمان حائز اهمیت است. بدین ترتیب جهت دریافت چنین خدماتی می توانید از تخصص و تجربیات گروه کار در ارتفاع نماروز بهره مند گردید. این مجموعۀ معتبر در طول سال ها فعالیت در حوزۀ خدمات ساختمانی، امروزه قادر به ارائه خدمات  شستشوی نمای ساختمان  با طناب و یا دیگر ابزارآلات کار در ارتفاع می باشند.

ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان

آلودگی هوا و شرایط محیطی هر کدام عواملی هستند که با گذشت زمان باعث کثیف کاری نمای ساختمان می شوند. با گذر زمان میزان کثیفی و جرمی که بر روی سطوح مصالح نما قرار می گیرد، افزایش یافته و بدین ترتیب مدت زمان شستشوی نمای ساختمان افزایش می یابد. بنابراین به مالکین ساختمان های بزرگ توصیه می کنیم نسبت به انجام شستشوی نمای ساختمان به صورت دوره ای پیگیر باشند چون حجم جرم و آلودگی ایجاد شده بر روی مصالح کاهش پیدا می کند. بدین ترتیب در مدت زمان کوتاه تر و همچین قیمت ارزان تر می توانید خدمات شستشوی نمای ساختمان را دریافت نمائید.

با توجه به مطالب مذکور، قیمت شستشوی نمای ساختمان بر اساس حجم کثیفی و جرم ایجاد شده بر روی سطوح تعیین می گردد. بدین ترتیب به طور دقیق نمی توان هزینۀ شستشوی نمای ساختمان را مشخص نمود و می بایست یک تکنسین ابتدا به طور کامل وضعیت نمای ساختمان را بررسی نموده و سپس هزینۀ نماشویی ساختمان را برآورد نماید.

جهت دریافت خدمات نصب توری مرغی و شستشوی نمای ساختمان می توانید از  تخصص گروه ساختمانی نماروز بهره مند گردید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 361
نمایش همه
علاقه مندی ها ()