طراحی فضای سبز بخشی از طراحی در امور معماری به شمار می رود و نقش اساسی در زیباسازی محوطۀ ساختمان دارد. همواره افرادی که به دنبال اجرای پروژه های ساختمانی هستند، طراحی فضای سبز و یا همان محوطه سازی را بخش مهمی از پروژه های خود به حساب می آورند. به طور کلی فضای باز محیط آپارتمان ها، سطح شهر و ویلاها تأثیر مستقیم بر روی خلق و خوی افراد دارد و به همین دلیل سبک طراحی فضای سبز حائز اهمیت است. گروه مهندسی طراحان باغ پارسی از ایده تا اجرا همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به شما مالکین ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و ویلا می باشند.

اصول اولیه طراحی فضای سبز

بدون شک نکات فراوانی در خصوص طراحی فضای سبز بایستی در نظر گرفته شود تا تناسب لازم را با آن منطقه داشته باشد. چمن، درخچه، درخت، گلدان، حصاربندی، نیمکت، آلاچیق، چراغ، حوضچه، فواره، مجسمه و ... برخی از ادواتی هستند که نقش اساسی در طراحی فضای سبز دارند. عمدتاً سبک طراحی فضای سبز بر اساس دو دسته بندی اصلی پهنه ای و خطی انجام می پذیرد.

بدین ترتیب مجموعۀ طراحان تلاش می کنند متناسب با مساحت و امکاناتی که در اختیار دارند، بتوانند مناسب ترین طرح و ایده را برای طراحی فضای سبز ساختمان های مسکونی، تجاری و غیره در نظر بگیرند. معمولاً طراحی فضای سبز به سبک خطی بر اساس هویت شهر و گذرگاه ها انجام می پذیرد و در نقشه های شهری قابل رویت نمی باشد و دارای مالکیت عمومی هستند. طراحی فضای سبز به سبک پهناور به نحوی است که نمای آن را می توان از بالا ملاظه نمائید که یک طرح منسجم و چارچوب بنی شده را به نمایش می گذارد.

طراحی فضای سبز به صورت مرحله به مرحله اجرایی می شود. جهت اطلاع از هزینۀ طراحی فضای سبز مانند سازه و آلاچیق می بایست با گروه مهندسی طراحان باغ پارسی تماس گرفته و پس از مشورت و کسب اطلاعات کافی می توانید نسبت به انجام پروژه طراحی فضای سبز ویلا و یا ساختمان تصمیم بگیرید.

   گروه مهندسی طراحان باغ پارسی 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 406
نمایش همه
علاقه مندی ها ()