یکی از اقدامات اساسی در حوزۀ پیشگیری از سقوط مصالح نمای ساختمانف می توان به اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان اشاره نمود. همانطور که می دانید عوامل متعددی وجود دارد که باعث ضعف مقاومت مصالح نمای ساختمان می گردد که ممکن است توأم با خسارت جانی و مالی شود. بدین ترتیب مهندسین ساختمان جهت جلوگیری از سقوط ناگهانی سنگ و دیگر مصالح نما بر روی زمین، اقدام به   پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نمایند. گروه کار در ارتفاع نماروز چند سال متوالی است که با تأمین تجهیزات و ابزارآلات مناسب، شرایطی را برای ارائه خدمات ساختمانی در ارتفاع فراهم آورند.

پارامترهای مهمی در خصوص انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان وجود دارد که اپراتور کار بایستی نسبت به آنها آگاهی داشته باشند. سایز پیچ و رولپلاک و تعدادی که جهت مستحکم نمودن مصالح موجود در نمای ساختمان بایستی در نظر گرفته شوند. ضمن آنکه رعایت نکات ایمنی نیز از موارد اساسی است که پیش از ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می بایست از سوی مجریان کار در نظر گرفته شود. مراحل اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می گردد و بدین ترتیب یک متخصص با مشاهدۀ وضعیت ساختمان بهترین روش را در پیش می گیرید.

روش های مختلفی جهت انجام شستشوی نمای ساختمان و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان وجود دارد که می توان به استفاده از طناب، داربست، کلایمر، آسانسور بالابر و ... اشاره نمود. عمدتاً ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب و داربست رایج تر می باشد چون در طراحی برخی از ساختمان ها پیاده سازی این بستر راحت تر است. ضمن آنکه اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با داربست در مدت زمان کوتاه تر انجام می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با ارتفاع ساختمان و میزان استحکام مصالح موجود در نما، گروه ساختمانی نماروز قادر به اجرای اصولی است.

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 487
نمایش همه
علاقه مندی ها ()