آب بندی نمای ساختمان یکی از اقداماتی است که مالکین ساختمان به منظور عدم نفوذ رطوبت، گرما، سرما و یا گرد و غبار به داخل فضای ساختمان انجام می دهند. به طور کلی متناسب با نوع مصالح نمای ساختمان و میزان درز بوجود آمده، از چسب و متریال متفاوت بهره گرفته می شود. اجرای آب بندی نمای ساختمان به روش های مختلف صورت می پذیرد. عدم توجه به زمان و اصول آب بندی نمای ساختمان ، ممکن است طول عمر ساختمان را کاهش داده و به مرور زمان قسمت های از بنا دچار نشست و یا تخریب گردد. گروه کار در ارتفاع نماروز چند سال متوالی توانسته در کنار کارهای ساختمانی، خدمات ساختمانی مرتبط به نمای بیرونی را ارائه دهند.

مزایای آب بندی نمای ساختمان با چسب پلی یورتان

عایق بندی و یا آب بندی نمای ساختمان از مهمترین خدماتی است که این مجموعۀ معتبر با رعایت کلیۀ نکات ایمنی قادر به پیاده سازی به بهترین شکل ممکن می باشند. غالباً از چسب های پلی یورتان برای آب بندی نمای ساختمان بهره گرفته می شود. البته انتخاب نوع چسب ارتباط مستقیم با جنس مصالح نمای ساختمان دارد. معمولاً کمتر از چسب آکواریوم برای آب بندی نمای ساختمان بهره گرفته می شود چون مقاومت کمتری نسبت به شرایط جوی دارند و عمدتاً چسب های سیلیکونی برای مصارف عمدۀ آب بندی نمای ساختمان توصیه نمی شود.

لیکن چسب های پلی یورتان بهترین متریال برای آب بندی نمای ساختمان با مصالح کامپوزیت و شیشه می باشد. از ویژگی های مهم این نوع متریال می توان به مقاومت بسیار بالای آن ها در برابر اشعۀ فرابنفش نور خورشید، رطوبت و تغییرات دمایی اشاره نمود. ضمن آنکه این نوع چسب دارای قابلیت الاستیک بوده که چسبندگی بالایی را فراهم می آورد. اگر در پی از بین بردن درزهای جداره های شیشه و مصالح نمای ساختمان می باشید، می توانید از خدمات آب بندی نمای ساختمان و شستشوی نمای ساختمان  گروه ساختمانی نماروز در کوتاه ترین زمان بهره مند گردید.

 

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 392
نمایش همه
علاقه مندی ها ()