مصارف پوکه معدنی را می توان در حوزۀ تولید قطعات ساختمانی بتنی ملاحظه نمائید. پوکه های معدنی نوعی سنگ است که طی فرآیند شگفت آوری ساخته می شوند و به همین دلیل دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد هستند. از ویژگی های ظاهری پوکه های معدنی می توان به ساختار حفره ای شکل آنها اشاره نمود که موجب کاهش وزن آنها می شود. در صورت نیاز به خرید پوکه معدنی در تهران می توانید به مراکز پخش و توزیع این نوع متریال ساختمانی مراجعه نمائید. در همین راستا پوکه معدنی رضایی فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در زمینۀ فروش پوکه های معدنی در تهران همچنان ادامه می دهد.ض

موارد کاربرد پوکه معدنی

از مزایای پوکه معدنی در پلاسترهای ساخته شده معمولی می توان ملاحظه نمود. فروش پوکه معدنی در تهران در ابعاد و رنگبندی متفاوت صورت می پذیرد. بدین وسیله صنایع مختلف متناسب با نوع کاربری می توانند مناسب ترین سایز پوکه معدنی را تهیه نمایند. از ویژگی های مهم پلاسترها می توان به کاهش وزن سازه، افزایش مقاومت سازه در برابر حریق، بهبود پوشش، سهولت در حمل و نقل و مقاومت در برابر ترک خوردگی و لب پر شدن اشاره نمود.

از دیگر مصارف خرید پوکه معدنی در تهران می توان در امور عایق بندی در سازه های سیمانی اشاره نمود. کاربرد پومیس یا همان پوکه ها به عنوان عایق بین دیوارها و حرفه های ایجاد شده بین بلوک های سیمانی است که امروزه در اکثر کشورهای پیشرفته و توسعه یافته به وفور مشاهده می شود. موارد کاربرد پوکه های معدنی را می توانید در پوشش های سقف و عایق بندی کف ملاحظه نمائید. در حقیقت به دلیل ویژگی های ساختاری که پوکه های معدنی از آن برخوردار است، امروزه بیشتر شاهد کاربرد پوکه معدنی در تهران و حومه می باشیم که توسط مجموعۀ پوکه معدنی رضایی می توان آنها را تأمین نمود.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 511
نمایش همه
علاقه مندی ها ()