طراحی فضای سبز یکی دیگر از خدماتی است که در حوزۀ طراحی و معماری ساختمان حائز اهمیت می باشد. امروزه همچون گذشته اجرای طراحی فضای سبز توسط طراحان حرفه ای به صورت تخصصی صورت می پذیرد. با توجه به گستردگی این مبحث، در این مقاله قصد داریم به صورت مختصر تنها به برخی از نکات مهم این موضوع بپردازیم. گروه مهندسی طراحان باغ پارسی با توجه به سابقۀ درخشانی که در این حوزه کسب نموده، همواره آمادۀ ارائه خدمات طراحی فضای سبز در سبک های مدرن و کلاسیک می باشند.

طراحی فضای سبز در سبک های مدرن

به سبک های مختلفی طراحی فضای سبز صورت می پذیرد که عمدتاً دو دستۀ اصلی پهنه ای و خطی رایج است. اجرای طراحی فضای سبز به سبک پهنه ای، به نحوی است که عکس های هوایی می تواند شکل بافت منسجم طراحی فضای سبز را مشخصت نماید و به نوعی در نقشه های شهری به شل لکه های سبز قابل رویت هستند.

این در حالی است که طراحی فضای سبز خطی بر اساس ظرفیت فضایی که در اختیار طراح وجود دارد، فرآیند طراحی فضای سبز صورت می گیرد. اجرای این روش را می توانید در معابر و گذرگاه های شهری ملاحظه نمائید و در نقشه های شهری به وضوح دیده نمی شوند. مواردی که بدان اشاره نمودیم در حوزۀ طراحی فضای سبز شهری بود ولی در اجرای کوچک و در حد فضای سبز ساختمانی، طراحان و معماران به سهولت می توانند متناسب با نیاز مشتریان و فضایی که در اختیار دارند، بهترین سبک طراحی فضای سبز را با جلوه های نورپردازی خاص و چشمگیر پیاده سازی نمایند. برای اطلاع از اجرای آبنما به سایت مراجعه نمایید.

گروه مهندسی طراحان باغ پارسی دارای سابقۀ درخشان در زمینۀ طراحی فضای سبز ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، گاردن روف و همچنین ویلا در مساحت کوچک و بزرگ می باشند.

  گروه مهندسی طراحان باغ پارسی 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 542
نمایش همه
علاقه مندی ها ()