نماشویی از دیگر خدمات تخصصی است که توسط گروه کار در ارتفاع نماروز ارائه داده می شود. همانطور که می دانید عوامل متعددی بر روی کثیف شدن و ایجاد رسوی بر روی سطوح مصالح نمای ساختمان دخیل می باشد و به همین دلیل در این پست تلاش نمودیم شما را با اصول اجرای   نماشویی  آشنا سازیم. در صورتی که قصد دریافت این گونه خدمات را دارید، می توانید در ابتدا با کارشناسان تماس حاصل نموده و مشورت نمائید. چرا که پیش از انجام کار، می بایست وضعیت نمای ساختمان و میزان کثیفی آن بررسی گردد و سپس مجری کار مناسب ترین روش را برای اجرای نماشویی انتخاب می نماید.

نکات متعددی وجود دارد که می بایست افراد همان ابتدا، پیش از انجام کار در ارتفاع بدان توجه داشته باشند. تأمین تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع و تهیۀ تجهیزات شستشوی نما از جمله موارد مهم و کلیدی هستند که توسط مجری نماشویی مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شوند.

ابزارآلات کار نماشویی

کلایمر، طناب راپل، بالابر و داربست چهار روش اصلی هستند که جهت دسترسی به نمای ساختمان در ارتفاعات مختلف می توانند مورد استفاده قرار گرفته شوند. در نتیجه یک مجری متناسب با زیرساخت هایی که برای ساختمان های بلند و مرتفع در نظر گرفته اند، می توانند با بهره گیری از بهترین روش، خدمات  شستشوی نمای ساختمان ، نقاشی نما، آب بندی نما، نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما و مواردی از این قبیل را به صورت ایمن انجام دهند.

همانطور که می دانید و از ابتدا بدان اشاره نمودیم، موارد متعددی وجود دارد که بایستی در ابتدا مورد بررسی قرار گرفته شود. قطعاً نحوۀ اجرا، میزان رسوب و کثیفی سطوح در کنار جنس مصالح بر روی قیمت نماشویی و مدت زمان اجرای آن تأثیرگذار می باشد. در نتیجه جهت سفارش خدمات ساختمانی مرتبط به نما می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 495
نمایش همه
علاقه مندی ها ()