در این پست قصد داریم به کارآمدترین روش اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان بپردازیم و معیارهایی که جهت افزایش امنیت مجری کار تأثیرگذار می باشد. قطعاً دلایل متعددی وجود دارد که باعث ضعف و سست شدن مصالح سنگ و آجر نمای ساختمان می شود. بدین ترتیب جهت جلوگیری از این اتفاق، می بایست یک سری اقدامات از سوی شما صورت گیرد. از آنجایی که دسترسی به قسمت نمای ساختمان از عهدۀ عموم افراد بر نمی آید و نیاز به یک سری ابزارآلات مخصوص دارد. بدین ترتیب گروه کار در ارتفاع نماروز تلاش نموده در این مسیر گام بردارد و بدین وسیله قادر به ارائه خدمات تخصصی  پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان می باشند.

نکات طلایی حین انجام پیچ و رولپلاک نما

نشست ساختمان، لرزش های متناوب زمین لرزه، اجرای نامطلوب بندکشی سنگ نما و عدم اجرای اصولی اسکوپ سنگ نما برخی از مواردی هستند که بر روی سستی و ریزش سنگ نمای ساختمان تأثیرگذار می باشند. از این رو ممکن است با گذشت زمان، بر روی سنگ نما ترک ایجاد شود و در موقعیت های مختلف با ریزش سنگ رو به رو شوید.

جهت جلوگیری از این اتفاق بایستی مصالح نما را با پیچ و رولپلاک مستحکم نمود. در همین راستا شاهد ارائه خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان می باشیم. مجری کار در ابتدا که مشتری درخواست اجرای این کار را دارد، وضعیت نمای ساختمان را بررسی می نماید و سپس متناسب با آن، بهترین روش را جهت دسترسی به قسمت های مختلف نمای ساختمان و اجرای کار بر می گزیند. اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب به عنوان یکی از روش های رایج در ارائه این گونه خدمات محسوب می شود و گروه ساختمانی نماروز با تمامی امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به ارائه چنین خدمات تخصصی مانند شستشوی نمای ساختمان می باشند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 457
نمایش همه
علاقه مندی ها ()