با افزایش ساخت و ساز رو به رو می باشیم و این مسئله باعث گردیده تا درخواست برای خرید نبشی آهن به میزان قابل توجهی افزایش یابد. کارخانجات متعددی راه اندازی شده اند که در حوزۀ تولید نبشی آهن و دیگر آهن آلات فعالیت دارند. در این پست به موضوع مهم قیمت نبشی آهن می پردازیم و اینکه ویژگی های مهم این محصول چیست؟ نبشی نیز نوعی پروفیل است که در صنعت ساختمان سازی، خودروسازی، کشتی سازی، هواپیماسازی و غیره در مدل های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

قیمت روز انواع نبشی آهن در بازار

از مشخصه های اصلی این محصول می توان به طراحی آن که دارای دو بال است اشاره نمود. سایز بال ها نقش بسزایی بر روی کارایی آنها دارد. ضمن آنکه میزان ضخامت و طول بال ها بر روی قیمت نبشی آهن تأثیرگذار است. بازرگانی آهن میران به عنوان یکی از مراکز توزیع آهن آلات در تهران فعالیت دارد و به اقتضای نیاز بازار بهترین محصولات را عرضه می کند. متناسب با نوع کاربری که در نظر دارید، می توانید بهترین نبشی را تهیه نمائید.

نبشی آهن از عمود شدن دو پروفیل تولید می شود و کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. نبشی فابریک و نبشی پرسی از انواع نبشی آهن به شمار می روند. قیمت نبشی آهن پرسی متفاوت از نبشی فابریک تعیین می گردد و این نوع نبشی از ورق های فولادی که در ابعاد 6 و 12 متری برش داده و به وسیلۀ دستگاه های مخصوص از وسط خممی شوند. جهت تولید نبشی فابریک از شمش های فولادی بهره گرفته می شود که دارای مقطع و طول معین باشند و در کروه های حرارتی در دمای بالا به شکل نبشی تولید می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جدیدترین قیمت ورق آهن و نبشی آهن می توانید با دفتر فروش مجموعۀ آهنمیران تماس بگیرید.

بازرگانی آهن و فولاد میران

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 515
نمایش همه
علاقه مندی ها ()