اجازه می خواهم در این مقاله پیش از اینکه به روش های  نقاشی نما بپردازم، شما را با چگونگی و دلایل درخواست این نوع خدمات آشنا سازم. نحوۀ دسترسی به نمای ساختمان، مشخصه های رنگ مناسب، ابزارآلات مناسب نقاشی نما و چگونگی محاسبۀ رنگ آمیزی نما از جمله مواردی هستند که در ابتدا پیش از انجام این کار ذهن افراد را به خود درگیر می کند. بدین وسیله یک مجری با تجربه با کسب اطلاعات جامع نسبت به این موضوعات، به سهولت می تواند بهترین روش را برای انجام نقاشی ساختمان انتخاب نماید. مجموعۀ نماروز جهت ارائه بهترین خدمات به مشتریان، توانسته از نیروی مجرب و متعهد بهره گیرد. در همین راستا قادر به ارائه خدمات نقاشی نما با متریال مرغوب می باشند.

اجرای فوری نقاشی نما

انتخاب شیوۀ اجرای نقاشی نما بر پایۀ معماری نمای ساختمان صورت می پذیرد. این عامل به طور مستقیم بر روی سرعت پیشروی کار، رعایت اصولی ایمنی، کیفیت کار و حفظ جلوۀ نما تأثیرگذار می باشد. اکثر مواقع جهت انجام رنگ آمیزی نما از طناب استفاده می نمایند چون سطح دسترسی مجری کار را بیشتر می نماید. قطعاً جهت نقاشی نما با ارتفاع کم، نصب داربست و یا استفاده از کلایمر می توانند گزینۀ مناسبی محسوب شوند.

انتخاب رنگ مناسب برای نقاشی نما باعث ماندگاری بالای مصالح نمای ساختمان در شرایط جوی مختلف می شود. ضمن آنکه مصالح نما را در برابر تابش مستقیم نور خورشید و اشعۀ ماورای بنفش محفوظ نگه می دارد و به نوعی در مقابل جذب گرد و غبار مقاومت زیادی دارد. استفاده از رنگ روغن برای نقاشی نما، امکان شستشوی نمای ساختمان را فراهم می سازد. جهت انجام رنگ آمیزی نما علاوه بر قلم مو، می توانند از اسپری رنگ نیز استفاده نمایند. به طور کلی روش و نحوۀ اجرای نقاشی نما بر اساس درخواست مشتری و قیمت کار تعیین می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی دریافت این گونه خدمات اختمانی مانند نصب توری مرغی می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 507
نمایش همه
علاقه مندی ها ()