دلایل متعددی باعث می گردد تا آب باران و برف وارد ساختمان گردد و به مرور زمان درزهایی در قسمت های مختلف نمای ساختمان ایجاد گردد. در نتیجۀ این اتفاقات شاهد شوره زدگی و ایجاد نم در بخش های مختلف نمای ساختمان می شویم که می بایست جهت جلوگیری از گستردگی آن از روش  آب بندی نمای ساختمان استفاده نمود. امروزه با توسعۀ فناوری، متریال با کیفیت تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند که باعث بهبود کیفیت عایق بندی نما می گردد. گروه کار در ارتفاع نماروز تلاش دارد در این پست شما را بیشتر با روش های آب بندی نمای ساختمان آشنا سازد. در این صورت شما جهت دریافت خدمات این چنینی بهتر تشخیص می دهید که از تخصص چه مجموعه هایی بهره مند گردید.

اجرای آب بندی نمای ساختمان در مدت زمان کوتاه

در حال حاضر با ما همراه باشید تا بیشتر با راهکارهای آب بندی نمای ساختمان آشنا شوید که توسط گروه های ساختمانی کار در ارتفاع متناسب با نوع مصالح نمای ساختمان ارائه می دهند. همانطور که می دانید سنگ، سیمان، آجر، کامپوزیت و شیشه از انواع مصالحی هستند که در طراحی نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در نتیجه جهت پوشانندگی سطوح ترک خوردۀ نمای ساختمان، از متریال متفاوت و با کیفیت بهره گرفته می شود که در ادامۀ مقاله دقیق تر به این موضوع مهم می پردازیم. به عنوان مثال جهت آب بندی نمای کامپوزیت و شیشه از چسب های مخصوص آب بندی استفاده می گردد و متناسب با موقعیت های مختلف، چسب مناسبی را تهیه می نمایند.

چسب آکریلیک، سیلیکون و پلی یورتان از جمله انواع چسب موجود در بازار به شمار می روند که متخصص بر اساس میزان ترک، جنس نما و کیفیت مناسب ترین چسب را جهت اجرای آب بندی نمای ساختمان استفاده می نماید. جهت سفارش انجام آب بندی نمای ساختمان و  شستشوی نمای ساختمان محل سکونت خود می توانید از تخصص گروه ساختمانی نماروز بهره مند گردید.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 451
نمایش همه
علاقه مندی ها ()