پیش از اینکه به کاربرد و معرفی انواع  پوکه معدنی بپردازم، اجازه دهید این مقاله را با تعریف پوکه معدنی آغاز نمایم. پوکه معدنی از دسته بندی سنگ های طبیعی به شمار می رود و امروزه شاهد فروش پوکه معدنی در تهران ، حومه و شهرستان ها می باشیم. البته کاربرد این سنگ جهانی است و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود.

این نوع سنگ به دلیل ماهیتی که دارد دارای کاربرد گسترده ای است و صرفه جویی مالی را برای مصرف کنندگان به دنبال دارد. پوکه معدنی طی فرآیند سرد شدن گدازه های آتشفشانی بدست می آید و پومیس طی سرد شدن متشکل از حفره های میکروسکوپی می شود. پوکه معدنی رضایی توانسته فعالیت خود را در زمینۀ فروش پوکه های معدنی قروه آغاز نماید. در نتیجه صاحبان کسب و کار می توانند جهت تأمین پوکۀ با کیفیت از طریق این مجموعۀ معتبر اقدام نمایند.

موارد کاربرد پوکه معدنی در تهران

پوکه معدنی دارای کاربرد گسترده ای در صنایع کشاورزی، ساختمان سازی، سیستم تصفیۀ آب و ... می باشد. از مزایای پوکه معدنی در امور بتن سازی سازه های پشت بام، کفسازی، دیوار و سقف بهره گرفته می شود. فروش پوکه معدنی در سایزهای متفاوتی صورت می پذیرد و بدین ترتیب جهت مصارف گوناگون می توان از مزایای پوکه های معدنی استفاده نمود.

علت اصلی استقبال از کاربرد پوکه معدنی، این است که بتوان مقاومت سازه ها را دو چندان نمود. در واقع این نوع سنگ دارای خواص عایق حرارت و صدا می باشد. در همین راسته در اجرای پروژه های ساختمانی به کار برده می شوند. قیمت پوکه معدنی بر پایۀ عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به محل استخراج و سایز آنها اشاره نمود. در نتیجه متناسب با نوع مصارفی که دارید، می توانید از طریق مجموعۀ پوکه معدنی رضایی در حجم معین، پوکه های معدنی را خریداری نمائید.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 473
نمایش همه
علاقه مندی ها ()