نقاشی ساختمان یکی از تکنیک های رایج در حوزۀ طراحی دکوراسیون به شمار می رود. همانطور که می دانید پیدایش و اختراع رنگ قدمتی طولانی دارد و پیش از نصب دیوارپوش بر روی سطوح، از مزایای رنگ جهت ایجاد تغییر و تزئین یک محیط و یا اشیاء مختلف استفاده می نمودند. بدین ترتیب ساکنین ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری متناسب را نوع کاربری و سلیقۀ شخصی خود متقاضی اجرای نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک، رنگ روغن، رنگ پتینه، رنگ کنیتکس و ... می باشند.

اجرای فوری رنگ کاری ساختمان

لازم به ذکر است که هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد هستند و یک نقاش ساختمان مجرب به صورت اصولی قادر به پیاده سازی مراحل نقاشی ساختمان با حداقل بوجه می باشند. جهت مشاهدۀ نمونه کار و سفارش نقاشی ساختمان به سبک مدرن و شیک می توانید با مجموعۀ رنگ کاران تماس حاصل نمائید.

جهت انجام رنگ آمیزی منزل نیاز به تهیۀ یک سری ابزارآلات کاربردی همچون قلمو، اسپری رنگ، غلتک، سینی غلتک، کاردک، سمباده، نوار چسب قرنیز و ... می باشند. یک نقاش ساختمان حرفه ای آشنایی کامل با نحوۀ استفاده از هر یک از ابزارآلات را دارد و متناسب با موقعیت های مختلف از آنها استفاده می نمایند.

نقاشی ساختمان با رنگ روغن گزینۀ مناسبی برای افرادی است که حفظ نظافت سطوح دیوار برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در واقع حلال رنگ روغن تینر می باشد که پایۀ بنزینی داشته و به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آب دارد. سطوح نقاشی شده با رنگ روغن را می توان به راحتی با استفاده از دستمال خیس تمیز نمود.

قیمت  نقاشی ساختمان در تهران بر پایۀ جنس رنگ، سبک نقاشی، میزان زیرسازی کار و متراژ محیط تعیین می گردد. گروه رنگ کاران ساختمان با بهره گیری از تیم مجرب و ماهر، به صورت اصولی و تکنیکی اجرای نقاشی ساختمان های مسکونی و تجاری را انجام می دهند.

 ارتباط با گروه نقاشی ساختمانی 

آدرس: تهرانپارس خیابان امین خیابان امیر شرقی پلاک ۷۴

ایمیل: info@rangkaran.com

شماره تماس : 09124447263   بیرامی

شماره تماس: 09197361233 - 02177248655             

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 372
نمایش همه
علاقه مندی ها ()