چسب کاشی پرسلان همانطور که از عنوانش مشخص می باشد، به منظور چسباندن کاشی های پرسلان تهیه و عرضه می شوند. این نوع چسب از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است و به همین دلیل جهت چسباندن انواع کاشی مورد استفاده قرار گرفته می شود. این نوع چسب به صورت پودر تهیه می شود و عرضۀ آن با بسته بندی کیلویی صورت می گیرد. بدین ترتیب مجریان صنایع ساخت و ساز می توانند جهت چسباندن کاشی ها و سرامیک از خاصیت چسبندگی  چسب کاشی پرسلان استفاده نمایند. هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه به صورت حرفه ای در حوزۀ تهیه و توزیع چسب های صنعتی فعالیت می کند و بر اساس نیاز بازار توانسته اند به صورت کیلویی عرضۀ چسب پودری را داشته باشند.

دلایل جایگزین نمودن چسب کاشی پرسلان با ملات ماسه

نحوۀ به کارگیری چسب کاشی بدین شکل است که با استفاده از کاردک دندانه ای بر روی سطوح مالیده می شود. معمولاً مدت زمان مصرف مخلوط چسب کاشی پرسلان حدود 2 ساعت می باشد. در صورتی که سطح زیر کار ناصاف باشد، چسب های اضافی مانع از چسبیدن کاشی می شود. به طور کلی جهت کار کردن با چسب کاشی پرسلان می بایست افراد با یک سری نکات مهم آشنایی کافی داشته باشد. در این صورت با سطح کیفیت بالا می توانند کاشی پرسلان را بر روی سطوح مختلف بچسبانند.

قیمت خرید چسب کاشی پودری و چسب کاشی پرسلان بر اساس سطح کیفیت و میزان وزن بسته بندی تعیین می گردد. بدین ترتیب افرادی که تمایل به خرید چسب کاشی پرسلان ارزان دارند، می توانند از طریق هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه اقدام نمایند. قطعاً قیمت فروش عمده چسب کاشی پرسلان ارزان تر از فروش در حجم پایین می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آخرین هماهنگی ها جهت سفارش دهی و تحویل محصول در محل مورد نظر با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

  هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 518
نمایش همه
علاقه مندی ها ()