ترموودایرانیاز جمله پرفروش ترین انواع ترموود موجود در بازار به شمار می رود که در این پست قصد داریم به ویژگی های مهم این محصول چوبی بپردازیم. همانطور که می دانید چوب به عنوان یکی از ابزارهایی است که انسان ها از ابتدای خلقت به نوعی جهت ادامۀ حیات خود از مزایای آن بهره می گرفتند. با گذشت زمان همچنان شاهد به کارگیری چوب در بنیادی ترین تجهیزات و لوازم خانگی، صنعتی و غیره می باشیم. استقبال از فروش  ترموود ایرانی، به دلیل کیفیت بالای این محصول می باشد و سازگاری بیشتری با شرایط آب و هوایی منطقه دارد. ترموود نوعی چوب است که طی یک سری فرآیند گرما دهی به روش های مختلف مقاومت بیشتری نسبت به شرایط محیطی پیدا می کند. گروه صنعتی menzowood به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشندگان ترموود در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و در لیست محصولات خود، امکان خرید ترموود ایرانی را در طرح های متنوع و جذاب فراهم نموده است.

خرید ترموود ایرانی و موارد کاربرد آنها

فروش ترموود ایرانی متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه و پوشش جنگلی رایج صورت می گیرد. به طور کلی ترموود چوبی از چوب درختان متعددی ساخته می شود ولی عمدتاً از درخت هایی با بافت مستحکم بهره گرفته می شود. ترموود ایرانی قابل رنگ آمیزی و عمدتاً جهت مصارف ساخت و ساز، ساخت زیرساز تابلوهای تبلیغاتی، نماسازی ساختمان، ساخت نمای داخلی محیط استخر همچون سونا و جکوزی و ... به کار برده می شوند.

از ویژگی های شاخص ترموود ایرانی می توان به مقاومت بالای آنها در برابر حرارت، اشعۀ مستقیم نور خورشید و رطوبت اشاره نمود. ترموود به دلیل داشتن سلولز و همی سلولز دارای پیوند هیدروکسیل بوده و پس از گذراندن فرآیند تیمار حرارتی، ذرات سلولز کاهش می یابد و به میزان قابل توجهی آب را از بافت چوب حذف می کنند و این مسئله باعث مقاومت چوب در برابر پوسیدگی های قارچی می شود. جهت سفارش خرید ترموود فنلاندی و ترموود ایرانی می توانید با واحد فروش مرکزmenzowoodتماس حاصل فرمائید.

آدرس کارخانه:تهران ،شهریار ،صباشهر،شهرک صنعتی صباشهر،کارخانه منزووود

آدرس شرکت :شهریار،میدان فرمامداری،ساختمان ملل

شماره تماس : 09124820820

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 518
نمایش همه
علاقه مندی ها ()