چسب کاشی استخری از جمله چسب های رایج و تخصصی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. این چسب به دلیل ویژگی های ساختاری خاصی که دارد دارای کاربرد گسترده ای می باشد. امروزه بهترین نوع چسب کاشی استخری را می توانید از مراکز معتبر به صورت عمده با قیمت ارزان خریداری نمائید. چسب های کاشی استخری از جمله چسب هایی است که در صنعت ساختمان سازی به منظور نصب کاشی های استخر به کار برده می شوند. این نوع چسب از جمله چسب های واترپروف به شمار می رود که دارای مواد ضد آب می باشد. هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه به عنوان یکی از تولید کنندگان و توزیع کنندگان چسب های صنعتی همچون چسب کاشی استخری در حال فعالیت می باشد.

مشخصه های بهترین چسب کاشی استخری

از ویژگی های مهم چسب استخری می توان به داشتن حالت فیزیکی پودری مانند و قابلیت ضد آب آن اشاره نمود. با استفاده از این نوع تجهیزات می توان در مدت زمان کوتاهی کاشی ها را بر روی سطوح سیمانی چسباند. از مزایای اصلی چسب کاشی استخری می توان به کاربرد آن در محیط های بیرون و استخرها اشاره نمود. جهت تهیۀ چسب کاشی استخری به صورت کیلویی می توانید از طریق شرکت های معتبر استعلام نموده و سپس متناسب با حجم مصرفی با قیمت ارزان و کیفیت بالا این محصول را سفارش دهید. هنگام خرید چسب کاشی استخری می بایست سطح کیفیت چسبندگی آن در نظر گرفته شود. با توجه به اینکه کاشی به عنوان یکی از مصالح ساختمانی پرکاربرد در صنایع ساختمانی محسوب می شود، نوع چسبی که جهت چسباندن کاشی ها و پرسلان در نمای قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود از اهمیت بالایی برخوردار است.

هم اکنون جهت خرید چسب کاشی پرسلان و چسب کاشی استخری با قیمت ارزان و حجم مناسب می توانید با واحد فروش هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه تماس حاصل فرمائید.

 هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 624
نمایش همه
علاقه مندی ها ()