در این پست قصد داریم به مهمترین نکات مرتبط به زمان شارژ کپسول آتش نشانی بپردازم و بررسی بیشتری نسبت به این موضوع مهم با یکدیگر داشته باشیم. به طور کلی پارامترهای متعددی در این حوزه مطرح می باشد ولی در اینجا به دلایل محدودیت زمان به صورت جامع و کلی به مباحث مهم در حوزۀ خدمات شارژ کپسول خواهم پرداخت. لذا اجازه می خواهم پیش از شروع مبحث، این نکتۀ مهم را به شما یادآور شوم که شارژ کپسول تنها به پر کردن کپسول های آتش نشانی محدود نمی شود بلکه می بایست در این فرآیند از سالم بودن قسمت های مختلف کپسول و عملکرد صحیح و به موقع کپسول اطمینان حاصل نمائید.

اجرای فورش شارژ کپسول

از آنجایی که حادثه به هیچ عنوان خبر نمی کند و ممکن است سال های متوالی نیاز به استفاده از کپسول های آتش نشانی نداشته باشید، می بایست به صورت دوره ای و چند ماه یکبار وضعیت سالم بودن آنها را چک نمائید. در واقع مواظب باشید که بررسی دوره ای تنها اختصاص به بررسی وضعیت تاریخ اعتبار پیدا نکند و قطعاً سالم بودن قسمت های مختلف کپسول آتش نشانی مورد چک قرار گرفته شود. هم اکنون مراکز شارژ کپسول آتش نشانی در حال فعالیت می باشند که متناسب با نیاز مشتریان، قادر به فروش کپسول آتش نشانی و ارائه بهترین خدمات می باشند.

هنگام شارژ کپسول بایستی مشکلات عدیده ای همچون وضعیت سلامت فشارسنج، ضامن شیر، لوله ها و متعلقات، نحوۀ عملکرد نازل یا شیپورت و ظاهر سیلندر مورد بررسی دقیق قرار گرفته شود. سپس نسبت به تعمیر و یا تعویض آنها اقدامات اساسی و لازم صورت گیرد. از این رو افراد هنگامی که با مرکز خدمات دهی شارژ کپسول آتش نشانی رو به رو می شوند، تنها فکر می کنند که در این مراکز فقط فرآیند شارژ کپسول صورت می گیرد که می گویم این چنین نیست و می توانید به صورت چند ماه یکبار جهت بررسی وضعیت سالم بودن کپسول به این مراکز معتبر مراجعه نمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 528
نمایش همه
علاقه مندی ها ()