دریچه کولر وسیله ای است که در ساختمان ها برای تنظیم میزان هوای ورودی مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه کولر به طور کلی از دو نوع جنس آلومینیوم و ورق آهنی به تولید می رسد که در ادامه به معرفی این دو نوع می پردازیم:

دریچه کولر آهنی

دریچه کولر آهنی از انواع دریچه کولر هایی است که دارای دمپر تنظیم میزان دبی هوا به داخل محیط می باشد. در این دریچه کولر ، پره های دمپر به شکل افقی قرار دارد که محل قرارگیری آن در پشت دریچه می باشد همچنین پره های فریم اصلی دریچه کولر به صورت عمودی بوده و بدین ترتیب می توان تنظیم هوا را به سمت دلخواه هدایت نمود. شما می توانید دریچه کولر آهنی را در نوع آماده و سفارشی تهیه کنید. در ساخت این نوع دریچه کولر از ورق ضخیم استفاده می شود و رنگ آن به صورت رنگ کوره ای می باشد.

دریچه کولر آلومینیومی

دریچه کولر آلومینیومی یکی از انواع رایج دریچه ها است که دارای دمپر بوده و قابلیت تنظیم فشار هوا و امکان انسداد آن را دارد. این نوع از دریچه ها دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و از رنگ کوره ای برای آن استفاده می شود. نوعی از دریچه کولر آلومینیومی نیز جدید بوده و دارای پره های عمودی در جلوی دریچه و پره های افقی در پشت دریچه است که بسیار کاربردی است و مورد توجه کارفرما ها قرار گرفته است. پره های این نوع از دریچه کولر به صورت پرسی و فابریک ساخته می شود.

مجموعه تهران دما یکی از عرضه کنندگان مستقیم انواع دریچه کولر با کیفیت بسیار بالا می باشد. این شرکت در جهت پاسخگویی به مشتریانش انواع دریچه کولر را در تنوع بالا و با قیمت بسیار مناسب ارائه می کند. برای خرید انواع دریچه کولر مانند خرید کانال گرد و سفارش کانال سازی به سایت مراجعه و یا با کارشناسان ما در این مرکز ارتباط حاصل فرمایید.

شرکت تهران دما 

آدرس کارخانه: تهران_ابتدای آزادگان شرق_کوچه ی امید_پلاک 12

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950   02166173302

 در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید.

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 619
نمایش همه
علاقه مندی ها ()