چسب کاشی پودری از جمله مواد چسبنده ای است که جهت اتصال انواع کاشی و سرامیک بر روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در گذشته از ملات های سیمانی جهت چسباندن کاشی ها استفاده می نمودند ولی پیشرفت تکنولوژی باعث گردیده با بهره گیری از مواد اولیۀ شیمیایی اقدام به تولید چسب مخصوص نمایند. در حال حاضر شاهد فروش چسب کاشی پودری در سطح بازار می باشیم که به منظور چسباندن انواع سرامیک و کاشی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در سطح بازار حالت خمیری چسب کاشی موجود می باشد و مجریان پروژه های ساختمانی می توانند متناسب با پروژه های مختلف، از مزایای هر یک از انواع چسب کاشی پودری بهره گیرند. هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه به صورت تخصصی قادر به تأمین انواع چسب کاشی پودری می باشند.

مهمترین مشخصه های چسب کاشی پودری

چسب کاشی پودری به عنوان یکی از کاربردی ترین متریال اولیه موجود در بازار به شمار می رود که امکان نصب انواع کاشی بر روی سطوح مختلف فراهم می آورد. در نتیجه پیمانکاران ساختمانی می توانند از مزایای چسب کاشی پودری با آسودگی خاطر، با کیفیت عالی کاشی ها را بر روی سطوح مختلف نصب نمایند چون این نوع چسب مقاومت بالایی در برابر حرارت بالا، جذب رطوبت و لغزش دارد. خرید چسب کاشی پرسلان را از سایت با بهترین قیمت انجام دهید.

در همین راستا موارد کاربرد چسب کاشی پودری در اجرای پروژه های ساختمانی به فراوانی ملاحظه نمود. قطعاً هر چه میزان چسبندگی چسب بیشتر باشد، دوام و ماندگاری بیشتری خواهد داشت و کیفیت بالایی میان کاشی و سطوح مختلف ایجاد می کند. البته عوامل متعددی نیز وجود دارد که تأثیر منفی بر روی میزان مقاومت چسب خواهد داشت که در مقاله دیگری به صورت تخصصی به آن می پردازیم. هم اکنون هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه با راه اندازی مجموعۀ خود، توانسته اند بر حسب نیاز صنایع ساختمانی، متریال رایج در حوزه فرآورده های شیمیایی را تأمین نموده و به مشتریان پیشنهاد دهند.

 هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 679
نمایش همه
علاقه مندی ها ()