چسب کاشی استخری به عنوان یکی از چسب های کاربردی در صنعت به شمار می رود. مصارف عمدۀ چسب های کاشی استخری در صنعت ساختمانی است و به منظور واترپروف کردن چسب مورد استفاده قرار گرفته می شوند. نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ این نوع چسب، مواد ضد آب بوده و این مسئله باعث گردیده تا کاربرد عمدۀ چسب کاشی را جهت چسباندن انواع کاشی و سرامیک در سطح بازار ملاحظه نمود. به طور کلی با خرید چسب کاشی استخری دیگر نیاز نیست نگران نفوذپذیری رطوبت و آب به داخل لایۀ زیرین کاشی ها و سرامیک باشد. هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه به عنوان یکی از مراکز تأمین کننده و عرضه کنندۀ چسب های ساختمانی از جمله چسب کاشی استخری، چسب کاشی پرسلان، چسب کاشی پودری و ... راه اندازی شده است. بدین ترتیب مجریان پروژه های ساختمانی می توانند با آسودگی خاطر، چسب های مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تری نسبت به بازار تهیه نمایند.

خرید چسب کاشی استخری با کیفیت

چسب کاشی استخری همانطور که از نامش پیداست جهت چسباندن کاشی های استخر در اجرای پروژه های ساخت و ساز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. از مشخصات فنی چسب های کاشی استخری می توان به حالت پودری بودن، خاصیت ضد آب داشتن و بر گرفته از پایۀ سیمان اشاره نمود. بدین ترتیب در اجرای اکثر پروژه های ساختمانی می توان کاربرد گستردۀ چسب کاشی استخری را ملاحظه نمود. به طور کلی از ویژگی های بارز این چسب می توان به مقاومت بالای این چسب در برابر شرایط محیطی، خاصیت گیرش بالا (چسبندگی بالا)، نیروی کششی بالا و ... اشاره نمود.

بنابراین بدیهی است کارفرمایان متناسب با پروژه های ساختمانی مختلف می توانند از مزایای چسب کاشی استخری جهت چسباندن انواع کاشی و سنگ ها استفاده نمایند. جهت سفارش  خرید چسب کاشی پودری و چسب کاشی استخری با کیفیت مرغوب می توانید با کارشناسان فروش هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه مشورت نمائید.

 هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 655
نمایش همه
علاقه مندی ها ()