ترموود ایرانی از دیگر انواع ترموود رایج در بازار به شمار می رود و به عنوان یکی از متریال اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. ساختار اصلی ترموود از چوب طبیعی است که از استحکام بالایی برخوردار می باشد. فروش ترموود ایرانی در ابعاد و طرح های مختلف صورت می گردد و عموم افراد می توانند بر اساس سلیقۀ شخصی از مزایای این نوع ترموود جهت تزئین قسمت های مختلف دکوراسیون استفاده نمایند. عدم جذب رطوبت، داشتن استحکام بالا در برابر تابش مستقیم نور خورشید و پوسیدگی، وزن سبک، تنوع طرح و نصب آسان از جمله مزایای  ترموود ایرانی  به شمار می روند که توسط گروه صنعتی menzo wood با قیمت ارزان به بازار عرضه می شوند.

ویژگی های مهم ترموود ایرانی

از چوب های مستحکم و با دوام جهت تولید ترموود ایرانی استفاده می شود. طراحان دکوراسیون داخلی متناسب با فضای دکوراسیون، قیمت و سلیقۀ مشتریان از ترکیب رنگبندی و طرح های متنوع ترموود ایرانی استفاده می نمایند. خرید ترموود فنلاندی را از سایت انجام دهید. 

امروزه در داخل کشور شاهد گسترش پیشرفت تولید ترموود در دو دسته بندی اصلی می باشیم. اولین دسته بندی محصولات ترموود ایرانی به مراکز تولیدی اطلاق می شود که متشکل از تجهیزات غیر استاندارد بوده و به نوعی چوب تغییر رنگ داده و دارای کمترین ویژگی های ترموود واقعی می باشند. دومین دسته بندی ترموودهای ایرانی اختصاص به مجموعه های تولیدی معتبر دارد که توانسته اند به صورت کاملاً اصولی تمام فرایند تولید ترموود را انجام داده، به نحوی که قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشند. مرکز menzo wood حضوری درخشان در این حوزه دارد و توانسته اند به صورت تخصصی در حوزۀ تولید انواع ترموود فعالیت داشته باشند و بهترین محصولات را در اختیار مشتریان گرامی قرار دهند.

آدرس کارخانه: تهران ،شهریار ،صباشهر،شهرک صنعتی صباشهر،کارخانه منزووود

آدرس شرکت :شهریار،میدان فرمامداری،ساختمان ملل

شماره تماس : 09124820820

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 485
نمایش همه
علاقه مندی ها ()